Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

26 octombrie 2006

La poarta Raiului asteapta trei barbati. Sf. Petru ii ia la intrebari:- Mai, voi de cate ori v-ati inselat nevestele?Primul zice:- Eu numai de cateva ori, dar imi pare rau ca am facut-o...- Bine, uite, treci pe norisorul ala si asteapta ca o sa mergi in Rai.Al doilea:- Eu am inselat-o de foarte multe ori, dar in rest nu prea am alte pacate.- Bine, urca si tu pe norisor si asteapta.Al treilea:- Sf. Petre, eu nu sunt asa de pacatos, eu nu mi-am inselat niciodata nevasta...- Mars, ma` de-aici, in Iad cu tine! Hai, dispari!- De ce? Nu inteleg de ce astia doi ajung in Rai si eu nu?- Pai, ba`, aici iertam pacatele, nu prostia!

Cite persoane lucreaza in biroul acesta?-Cu sef cu tot, cinci.-Deci, fara sef, patru?-Nu, fara sef nu lucreaza nimeni.Omul de pe targa catre infirmieri:-Unde ma duceti?-La morga.-Dar inca n-am murit!-Pai, inca n-am ajuns !

Intr-o mare catredala din NY se rugau doua persoane:-Doamne Dumnezeule, ajuta-ma cu 1.000.000 de dolari,sa scap de faliment,sa imi refac afacerea....fa ceva Doamne.... -Doamne Dumnezeule, ajuta-ma cu 10 dolari, sa am ce da azi la copilasi si poate miine imi gasesc ceva de lucru, fa ceva Doamne.....Primul se duce la al doilea: -Ma, ia de aici 10 dolari si lasa-l pe Dumnezeu sa se concentreze !!

Un magar mergea linistit...Din urma il ajunge porcul:- Aoleu, bai, magarule...Ce slab esti...si ce murdar...si cred ca nici de mancat nu mananci prea bine...Ba, si ce de desagi ti-a pus stapanul in spate... La un moment dat, magarul se intoarce catre porc:- Am eu senzatia sau tu nu esti porcul de anul trecut?!