Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

26 octombrie 2006

Jurnalul unui barbat

Cand am avut 14 ani am vrut sa am si eu o prietena .
La 16 ani mi-am realizat dorinta . Am avut o prietena insa nu m-am simtit atras fizic de ea
Student fiind , m-am imprietenit cu o femeie foarte senzuala , insa sensibila . La cea mai mica neintelegere izbucnea in plins si ameninta ca se sinucide . Am inteles ca am nevoie de o femeie echilibrata cu un caraterstabil.
La 25 de ani am cunoscut o astfel de femeie . Din pacate ea era prea previzibila si m-am plictisit repede.
La 28 de ani am cunoscut o femeie foarte temperamentala . Vorbea mult si cu patos , sarea de la un subiect la altul si era cam certareata de felul ei. Nu am reusit sa tin pasul cu ea . Am inteles ca am nevoie de o femeie inteligenta cu caracterputernic, care stie ce vrea si stie cum sa-si realizeze dorintele .
Am avut noroc si am gasit-o . Ne-am casatorit . Chestia e ca ea s-a plictisit repede de mine, a cerut divort si a plecat cu tot ce aveam .
Astazi , la 40 de ani , caut femei frumoase cu tite mari.