Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

11 aprilie 2005

marti intr-o duminica



Un arab, un indian si un român povesteau miracolele
divine prin care trecusera.

Arabul:

- Era o seceta groaznica si am ingenuncheat si m-am
rugat lui Allah sa maajute. Si deodata, pe o raza de
100 m in jurul meu, a inceput sa ploua!

Indianul:

- Era o inundatie cumplita si am ingenuncheat si
m-am rugat lui Budha sama ajute. Si deodata, pe o raza
de 100 m in jurul meu, s-a oprit ploaia!

Românul:

- Ieseam de la biserica si am gasit un portofel pe
jos. Si am ingenuncheat si m-am rugat la Dumnezeu sa
nu ma lase sa pacatuiesc si sa mi-l insusesc in acea
sfânta zi de duminica. Si, deodata, pe o raza de 100
m in jurul meu s-a facut marti!