Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

16 martie 2005

DE CE NE IUBIM COPIII







NUDISM
Eram în masinã cu cei trei copii ai mei într-o searã cãlduroasã de varã, când o femeie goalã puscã ne-a fãcut cu mâna dintr-o masinã decapotabilã. În timp ce încercam sã-mi revin din soc, l-am auzit pe pustiul meu de 5 ani de pe scaunul din spate: "Mama! Tanti aia nu poartã centura de sigurantã!"

ONESTITATE
Fiul meu, Zaharia, de 4 ani, iese într-o zi tipând din baie si îmi spune cã îsi scãpase periuta de dinti în toaletã. Asa cã am pescuit periuta si am aruncat-o la gunoi. Zaharia a stat putin pe gânduri si apoi a fugit în baie, iesind de acolo cu periuta mea de dinti. Mi-a întins-o si mi-a spus cu un zâmbet sarmant: "Am face bine s-o aruncãm si pe asta, cã si ea a cãzut în toaletã acum câteva zile".

OPINII
În prima zi de scoalã, un pusti de clasa I îi întinde învãtãtoarei un bilet de la mama lui. În bilet scria: "Opiniile exprimate de acest copil nu sunt neapãrat si cele ale pãrintilor sãi".

SCOALÃ
O fetitã tocmai a terminat prima sãptãmânã de scoalã: "Pierd timpul acolo, la scoalã" îi spune ea mamei. "Tot nu stiu sã citesc, nici sã scriu, si nici nu mã lasã sã vorbesc".

SI MAI MULT NUDISM
Un pusti se rãtãceste la un stadion si se trezese intrând în vestiarul femeilor. Când l-au observat, camera a explodat de urlete si tipete, cu femeile apucându-si prosoapele si fugind sã se acopere. Bãietelul a privit cu amuzament, apoi a întrebat: "Ce s-a întâmplat, n-ati mai vãzut niciodatã un bãietel?"