Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

29 noiembrie 2017

​ amanta sotului meu sau sotia amantului meu







Un maniac intră într-un magazin şi strigă:
- Imediat voi viola pe cineva.
Priveşte spre vânzătoare şi întreabă:
- Cum te cheamă, femeie?
- Rozalia.
- Şi pe maică-mea o cheama Rozalia. Deci, pe tine nu te violez. Pe tine, frumosule, cum te cheamă?

- George... dar prietenii  îmi spun Rozalia!
 

Intre prietene:
- Draga, imi vizitezi atat de des pagina de Facebook incat nu inteleg cine esti,
​​
amanta sotului meu sau sotia amantului meu...

Durata unui minut variaza in functie de care parte a usii de la baie te afli.

Un beţiv mângâie capul unui camarad de cărat pahare la gură chel şi-i spune:
- Auzi? Capul tău seamănă la pipăit cu fundul nevestei mele.
Chelul îşi mângâie capul şi spune:
- Da ştii că ai dreptate??? ...

Bineinteles ca ajutorul psihologului este intotdeauna binevenit.
Dar sa injuri este mult mai ieftin.

S-a ajuns la concluzia ca expresia "Toti barbatii sunt la fel" a fost inventata de o chinezoaica care si-a pierdut barbatul in multime!


- Oh, scuza-ma, era cat pe ce sa ma asez pe ochelarii tai.
- Nici o problema...au vazut ei lucruri mult mai nasoale...

Un caine vazand pomul de Craciun a exclamat: In sfarsit au tras curent electric si in WC !



O tipa face dragoste cu un student:
- Ai terminat?
- Nu, sunt in anul IV!

- Ce-ti place mai mult, apa plata sau cea carbogazoasa?
- Nu conteaza, de pruna sa fie...

 
 
Ce faci, Bulă? Tot la cantină mănînci? Parcă ai zis că te însori.
- Păi, m-am însurat.
- Şi parcă ziceai că o să te însori cu o femeie care să fie doamnă în societate, bucătăreasă în bucătărie şi curvă în dormitor.
- Da, însă am nimerit-o să fie doamnă în bucătărie, bucătăreasă în dormitor şi curvă în societate….

 
 
In tramvai o tanara se intoarce spre barbatul aflat in spatele ei si-i spune furioasa:
- Domnule, de un sfert de ora ma tot atingi pe fund...
Barbatul ranjeste spre ea:
- Si, deodata nu-ti mai place, ha?!
  .
 
 
Viata nu are maini , dar tot ne mai da cate o palma
 
 
Contrar reclamelor, cea mai buna soluţie de spălat vase rămâne nevasta.
 

  

.