Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

16 octombrie 2017

oldies but goldies, Cannes Summit, body language



 



- Bunaaa. Criza? care criza?



- Nu linga mine, nu, nu!
- Draga, eu sunt Sarkozy nu DSK


- Nu mai are 17 ani da nu-i rea...Si poate are ceva banuti pusi deoparte...


- Bine, treaca, dau mana si cu tine. N-ai bani deci pa, ma duc la chinezi


- B.O: Al tau cat e? (deficitul) Am meu cam atat.
- A.M: Cam asa..
- D.C: Poate nu ma ntreaba si pe mine...
- N.S: Unde-s chinezii aia?



- Nu mai rade ca te plesnesc!



- S.B: Am vazut niste fetite bune pe la summitu asta :)
-D. C: Il salvam ori ba?
- A.M : Ma mai gandesc


- Ce umbli, ma, asa tantos?




- Ba Sarkozy ti-am zis ca te aprinzi prea repede...



- Mi-au stricat grecii astia tot summitu.



- La ce hotel stai aci la Cannes? :))))




- Nu te suport, ba, nu te suport!
- Plinge ala micu noaptea, asa-i? Te inteleg...


- Mama, ce misto e la summitu asta!


- Oare citi bani scot pe el daca-l vand? Scot juma de Spania din criza?


 - N-am cum! Daca n-am cum?!
- Te ia mama naibii!



- Esti la mana noastra :D



- Mi au scris chinezii. N-au bani :((((


- Lasati chinezii, tot la mine ajungeti



- Mi-e frica de ea!


- Nu pricep nimic din ce scrie aici... Oare cand e after party-ul?



- Daca vindem asta scoatem bani frumosi pe el.
- E mostenire de la bunica!



- Sefu, daca necer astia cifrele pe bune?
- Nu aratati nimic!