Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

09 octombrie 2017



 

 

O judecatoare de la Tribunalul  București se plânge că în timpul furtunii de ieri s-a trezit cu o vilă în curte.
------------------------------ ------------------------------ ---

Astăzi la muncă am căzut de pe o scară de zece metri!
Noroc că eram pe prima treaptă!!!
 
------------------------------ ---------------
Uluiți de viteza cu care au construit Catedrala Mântuirii Neamului, românii vor ca BOR să se apuce de autostrazi!
------------------------------ ----------------
 
Eu, în principiu nu sunt leneș, dar mi-aș dori sa lucrez la Serviciul Pașapoarte în Coreea de Nord.
 
-----------------------------
 
Soţul:
- Draga mea, ce avem astazi la masa?
Sotia:
- Nimic.
Sotul:
- Pai si ieri a fost "nimic".
Sotia:
- Dragule, am gatit pentru două zile!!!
 ----------------------------
Astazi, prin tribunale:
Judecătorul către inculpat:
- De ce nu v-ați luat un avocat?
- Toți avocații au refuzat să mă apere când s-au convins că nu eu am furat cele 5 milioane.
--------------------------        
Intr-o zi pescuiesc, povesteste un pescar inrait si raman fara momeala. Alaturi de mine, pe mal, vad un sarpe care se chinuie sa-nghita o broasca. I-am luat-o si am taiat-o bucati ca sa o folosesc drept momeala. Simtindu-ma vinovat ca
i-am luat sarpelui mancarea de la gura, i-am turnat putina votca pe gat, ca tot ramasese cu gura cascata. Si, ce sa vezi? Dupa un timp, simt ca ma inghionteste ceva la picior... Era sarpele meu, cu doua broaste in gura.
-----------------------------
Azi-noapte, nevasta-mea a avut un cosmar si-a tipat in somn.
Din reflex, m-am sculat, am spalat vasele, am dus gunoiul, am dat cu aspiratorul…
-----------------------------
Dupa ce au inventat incetinitorul de particule, cercetatorii ardeleni care au zguduit lumea stiintei, au inventat si particula care doar șede…
-----------------------------
Alo, Radio Erevan ?
- Cine face zb zzzb zzzzb ?
- O albina care da înapoi!.....
-----------------------------
De la izgonirea din Rai încoace, haremul a fost singura născocire în folosul bărbatului căsătorit.
-----------------------------

Când trebuie să te hotărăşti pentru cine votezi, e ca atunci când te duci la toaletă într-un loc public şi o cauţi pe aia care e mai puţin murdară...
-----------------------------
Doar românii, la întrebarea: "Ce faci?", răspund: "Nimic. Muncesc."....
-----------------------------
 
Cand incep sa ma dezbrac in baie, in coltul oglinzii apare inscriptia: "Atentie! Urmeaza imagini care te pot afecta emotional!"
-----------------------------
Văd o femeie super sexi pe strada si-i spun:
- Mi-as fi dorit sa fiu Adam, si tu Eva !
- De ce? Intreaba ea curioasa.....
- N-ai fi avut de ales...
----------------------------