Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

15 octombrie 2017

GLUMITE





 

 

 

 
 

 


-Și câteva ...scrise :

 

O blonda la vulcanizare:

- Cum ai reusit sa spargi pneul in halul asta? intreaba

muncitorul de la vulcanizare?

- Am calcat pe o sticla!

- N-ai vazut-o?

- Nu, tampitul dracului o avea in buzunar!

 

Sala de operatie. Interventie urologica. Chirurgul catre

asistenta:

-Te rog sa indrepti penisul.

-Hm. Foarte bine. Iar acum si la pacient!

 

In Romania autostrazile sunt ca organele genitale ale bărbaților.  Ne bucuram de fiecare centimetru in plus!

 

Nişte babe, la coadă la moaşte:

- Decât să stăm la coada asta, mai bine ne pupăm între noi şi plecăm acasă!

 

 

 

Barmanul catre un client:

- Ce bei?

- Alocatia copiilor!

 

- Azi mi-am făcut CV-ul, l-am scris, l-am redactat, apoi

m-a bușit plânsul.

- De ce?!

- E păcat să trimiți un asemenea om la muncă.

 

-Aveti cumva probleme cu drogurile in familie?

-Nu. Chiar deloc! Ne ajung la toti!