Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

16 august 2017

Haz contemporan





 


Două măicuţe mergeau cu maşina, când deodată apare pe parbriz un vampir, foarte mare şi urât. Măicuţă din dreapta, îi zice celei care conducea:
- Dă-i cu aghiazmă!
Dă ea cu aghiazma de la ştergătoare, dar nimic… Vampirul rămâne acolo.
- Dă-i cu tămâie! Da maica cu tămâie, dar tot la fel… vampirul nici nu se clinteşte…
Disperată că nu scapă de vampir, îi zice cea din dreapta:
- Încearcă cu crucea!
Scoate maica capul pe geam şi… zice... Futu-ţi crucea mătii, dă-te jos...

Un urs la farmacie: 50 de prezervative vă rog.
Doi iepuraşi în spatele lui îşi dădeau coate şi râdeau de el.
Ursu' se întoarce, se uită crunt la ei, se întoarce la farmacist şi zice: 52!…
 
 
Ospătar, după ce am băut cafeaua, pe fundul ceştii am găsit o muscă. Ce înseamnă asta?
- Nu ştiu, domnule. Cred că ar trebui să o întrebaţi pe colega mea. Ea ne ghiceşte de obicei în cafea.
 
Testare psihologică la o multinaţională:
-Ești închis într-o cameră cu un manelist, un tigru şi o cobră. Ai o puşcă în care ţi-au mai rămas 2 gloanţe: ce faci?
- Evident, îl împuşc pe manelist. De două ori!
 
 
Soţul se întoarce negru de supărare de la spital, unde este internată soacra. Soţia îl întâlneşte în uşă:
- Cum se simte mama?
- Mama ta este sănătoasă ca un cal, în curând va fi externată şi va rămâne la noi!
- Nu înţeleg ... Ieri medicul mi-a spus că este pe moarte.
- Nu ştiu ce ai vorbit tu cu doctorul, dar mie mi-a spus să mă pregătesc pentru ce este mai rău!
 


O tânără la spovedanie:
- Părinte, eu… ăăă…….
- Ştiu fiica mea ce ai făcut, că suntem prieteni pe facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe wall… mi-a fost îndeajuns!
- Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
- Să dai like la 15 mânăstiri..
 
 
Doamna Ionescu mergând pe strada da nas în nas cu preotul oraşului.
- Bună ziua! Nu sunteţi dv.doamna Ionescu, cea pe care am căsătorit-o eu acum 2 ani?
- Ba da părinte, eu sunt...
- Ce mai spuneţi, cum o mai duceţi? Aveţi copii?
- Suntem bine părinte, dar copii nu avem momentan.
- Ce păcat, zice parintele. Dar uite cum facem. Săptămâna viitoare eu trebuie să merg la Roma la întâlnirea cu Papa şi aşa profit de ocazia asta şi aprind o lumânare pentru voi doi. Zis şi făcut.
După câţiva ani buni se întâlnesc iar:
- Ooooo, doamna Ionescu, ce mai faceţi? Ia spuneţi-mi, aveţi copii?
- Da părinte, răspunde femeia, avem 3 perechi de gemeni şi încă 4 copii, în total avem 10.
- Slavă Domnului, zice popa, ce minunăţie, ce miracol! Şi ia spuneţi-mi doamnă, ce mai face soţul dv?
- Păi ce să facă.... acum este în drum spre Roma să vadă dacă poate să stingă nenorocita aia de lumânare.
 
 

 

 






-