Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

28 iulie 2017

​ Glume medicale




 


 

 


- Dumneata ai o nevroză, ar trebui să încerci să fii mai vesel, să fredonezi melodii de muzică uşoară, să spui bancuri, să zâmbeşti...
- Am încercat, domnule doctor, dar m-au dat afară din serviciu...
- Te-au dat afară?! Dar unde lucrai?
- La o firmă de pompe funebre...


- Domnule doctor, unul dintre colegii dumneavoastră pe care l-am consultat mi-a recomandat să mă duc la mare, iar altul mi-a spus că la reumatismul meu sunt foarte bune plimbările lungi...   Ce-ar trebui să fac?
- Să vă duceţi la mare pe jos!


Un viitor tată se plimba nervos pe coridorul de la maternitate. La un moment dat, uşa de la salonul de naşteri se deschise şi apăru doctorul.
- Spuneţi-mi, întrebă nerăbdătorul tată cu sufletul la gură, e băiat?
- Cel din mijloc da, răspunse doctorul...


Un bolnav îşi revine din comă.
- Doctore, nu trebuie să-mi mai spui nimic! Am scăpat şi ce-a fost mai rău a trecut!
- Perfect adevărat, dar de unde v-aţi dat seama?
- După mutrele posomorâte ale rudelor mele...


- Dumneata câte sticle de bere bei pe zi?, întreabă doctorul.
- Opt, până la zece sticle...
- Colosal! Eu nici apă nu aş putea să beau atâta!
- Păi, apă nici eu n-aş putea să beau atâta!


- Sunteţi mulţumit de noul aparat auditiv pe care vi

l-am recomandat?, întrebă doctorul orelist.
- Foarte mulţumit, domnule doctor! De când mi l-am pus şi până acum, de trei ori mi-am schimbat testamentul..


- Nu pot să mai dorm deloc, doctore, se plânge un pacient.
- Nici după ce aţi luat medicamentul pe care vi l-am prescris?
- Ba da, atunci adorm imediat, dar imediat visez că am insomnie...


- Pentru măseaua pe care ţi-am extras-o, ai de achitat 300 lei.
- Dar cum se poate, doctore? La tarif scrie că o extracţie costă 60 lei.
- Da, dar dumneata ai zbierat aşa de tare, că cei cinci pacienţi din sala de aşteptare au fugit .


- Domnule doctor, de ce pe mine mă doare mai des capul decât stomacul?
- Pentru că de multe ori capul digeră mai greu decât stomacul tot felul de prostii cu care îl hrănim.


- E adevărat doctore, întreabă o cântăreaţă, că ouăle proaspete fac vocea mai clară?
- Desigur! Dumneavoastră nu aţi observat că găinile imediat ce ouă, încep să cânte?


- Acum un an mi-aţi prescris să evit umezeala pentru reumatismul meu.
- Şi acum ce mai doriţi?
- Să vă întreb dacă pot face o baie...


Badea Gheo vorbeşte cu doctorul după operaţie.
- Vai, domnule doctor, mulţumesc foarte mult, fără ajutorul dumneavoastră nu aş mai fi trăit...
- Auzi, măi bade, lasă, nu-mi mai mulţumi atâta, că doar era de datoria mea să îţi salvez viaţa... Da' spune drept, ştii tu că eu am un birou la etajul III, nu?
- Da, dom' doctor, cum să nu. Toată lumea ştie unde e cabinetul dumneavoastră.
- Şi ştii că acolo e cuierul în care îmi ţin eu halatul?
- Da!
- E, şi cât am fost eu plecat, nu mi-ai pus tu cumva 500 de euro în buzunar?
- Eu? Nu!
- Păi, de ce nu ?


Vine un moş, cu baba lui, la doctor:
- Domn' doctor, am venit pentru... pentru...
- Ei, pentru ce ai venit tataie?... Ce necaz te-aduce?
- Pentru... Pentru... Cum îi spune...
- Pentru ce? Ce supărare ai, ia zi?
- Pentru... Pentru... Auzi, cum îi spune la floarea aia la care îi rup tinerii petalele şi spun "mă iubeşte, nu mă iubeşte.."
- Margaretă?!
- Aşa, aşa, aşa... Margareto, pentru ce-am venit aici?!


- Acum câţiva ani, doctorul mi-a spus că, dacă nu mă las de băut, o să tâmpesc.
- Şi de ce nu te-ai lăsat?


- Domnule, îi spune medicul pacientului, nu aveţi nimic, sunteţi sănătos tun.
- Ah, atunci m-am speriat degeaba...
- Ei, nu chiar degeaba, vă costă 300


Un medic de dispensar e solicitat să facă o vizită la un bolnav. Prins cu problemele altor pacienţi, îşi aduce aminte abia seara, caută adresa, ia trusa de prim ajutor şi, cam fără chef, pleacă totuşi spre casa bolnavului. În faţa porţii, nevasta bolnavului îl aşteaptă cu o lumânare aprinsă în mână. Doctorul se face galben la faţă, începe să tremure şi încearcă să se disculpe speriat:
- Regret, am venit cât am putut de repede, dar...
- Lăsaţi, lăsaţi, haideţi în casă şi să ne scuzaţi, că s-a luat curentul...