Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 aprilie 2017


> Judecătorul: 
> - În regulă. Procesul de custodie începe. Doamna Ioana,
> de ce credeţi că ar trebui să vă revină custodia? 
> - Domnule judecător, argumentul meu final este că acesti
> copii au ieşit din mine, aşa că sunt ai mei ! 
> - Domnule George, care este argumentul dumneavoastră?
> - Domnule judecător, eu vreau să vă întreb doar atât
> :dacă puneţi o bancnota  într-un aparat de cafea,
> cafeaua care iese este a dumneavoastră sau a aparatulu
​i​
 ?

>
>
>
> -Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile. 
> -Care medic ?
 -Cel de desubtul  noastru!

> -Tati, e adevarat ca pe mine m-a  adus barza?
 - Da, comoara mea mica! E adevarat.
 - E adevarat ca Bunul Dumnezeu ne da painea cea de toate
> zilele?
 - E adevarat, puiule!
 - E adevarat ca Mos Craciun si Iepurasul ne aduc
> cadourile?
 - Da, dragul tatei.
 - Atunci , de ce o mai tinem pe mama?

 Anunţ de la primărie: "Bărbaţii cu păr pe piept nu
> vor primi iarna aceasta subvenţii pentru încălzire".

> Baietelul:
 - Mami, mami, am primit un rol in piesa de la scoala !
 - Ce rol dragu mami ?
 - Rolul unui sot.
 - Vaai , fugi repede inapoi si spune-le ca vrei un rol in
> care sa spui si tu ceva.

 -Ce e rosie si strica dintii???
 -CARAMIDA.
 
- Ce pot face, cand am venit acasa de la lucru am gasit-o pe
> nevasta mea in pat cu un barbat?
 - Fa ore suplimentare, ii sugereaza prietenul.
 
> Daca toti barbatii sunt la fel , de ce femeile aleg?
 
> Ajunge Jane in jungla si cand da cu ochii de Tarzan, vanjos
> si viguros, o cam trec sudorile si ii trec prin cap mii de
> nastrusnicii.
 - Mai Tarzane, dar tu... barbat singur, pe-aici, prin
> jungla... cum te descurci cu amorul?
- Dar ce e aia amor?
 Jane ii explica in mare cam despre ce e vorba, la care
 - Pai cu copacul ala, cu o scorbura mica...
 - Vaaaaaaai, Tarzan, se poate sa prapadesti tu frumusete de
> barbatie pe o scorbura in copac?
> Si se dezbraca Jane, se intinde pe iarba... Tarzan se uita
> cu atentie, dupa care isi ia avant si-i trage lui Jane un
> picior in locul sensibil, de vede fata stele verzi...
> - De ce ai facut astaaaa??? intreaba Jane incovrigata de
> durere...
> - Tarzan intotdeauna verifica daca
​nu ​
sunt albine!

> Ce a spus Moise cand a despartit apele?
> Cele plate la stanga, cele carbogazoase la dreapta…

> Trei femei stăteau de vorba despre posibilitatea
> contracepţiei.
> Prima spune:
> - Pe mine mă doare in c*r! Soţul meu este ginecolog şi
> în caz că rămân îmi face el un chiuretaj.
> A doua spune:
> - Şi pe mine ma doare in c*r! Soţul meu este farmacist şi
> îmi aduce pilule anticoncepţionale, deci nu am
> probleme!
> A treia spune:
> - Şi pe mine mă cam doare in c*r! Dar bărbatu meu mi-a
> zis că o să mă obişnuiesc.

>> -Relația noastră merge ceas. Ea Tic și eu Tac.
>  
> Întrebare la ora de istorie:
> - Cine l-a bătut prima dată pe Ştefan cel Mare?
> - Mă-sa.
>
>
> DACĂ ar trebui să alegi dintre nevastă-ta și premiul cel
> mare la loto, Ce mașină ți-ai cumpăra?

> Inca din cele mai vechi timpuri femeile au tot afirmat ca a
> naste e mult mai dureros decat ar fi pentru un tip sa
> primeasca o lovitura in testicule. 
> Iata dovada ca aceasta afirmatie este gresita : La un an sau
> nu prea mult dupa nastere, femeia va spune: "Ar fi
> nemaipomenit sa mai avem un copil."
> Dar niciodata nu vei auzi un barbat spunand: "As fi
> dispus sa mai primesc o lovitura in.."
>
> Oamenii de ştiinţă britanici au stabilit ca iepuroaicele
> niciodată nu apucă să spună că le doare capul!
 
> - Care sunt cele trei cuvinte, folosite cel mai des in
> lume?
 I love you?
> - Nu,"Made in China "!
 
> Un studiu a aratat ca 50% dintre femei prefera sa fie
> elegante in loc de inteligente.
 Restul de 50% dintre femei n-au inteles intrebarea…

> -O bănuiesc pe fiica noastră că are un prieten!
 -Paranoicule!..Și pe ce te bazezi?
 -Păi,a plecat în oraș,și nu-mi lipsesc banii din
> portofel..
 
> Dupa ce au baut, barbatii vorbesc inutil, devin
> emotionali,conduc prost, inceteaza sa mai gandeasca, se
> cearta pentru nimic.
 Femeile pot face toate acestea fără sa bea.
 
> Doua blonde povestesc:
  -Draga, ieri mi-am gasit abecedarul în pod.
  -Dar l-ai citit?
  -Desigur! Stai un pic... Tu nu l-ai citit?!
  -Nu! Eu astept sa apara filmul!