Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

12 aprilie 2017




> > Câmpul şi poliţistul
> > Într-un troleibuz. Ultima statie.
> Un poliţist vede un student adormit,  cu o carte pe genunchi: "Teoria câmpului magnetic". 
> > Poliţistul îl trezeşte pe student şi îi spune:
> > - Scoală agronomule, am ajuns.
> >
> > Cu staţia de autobuz în casă
> > Vine Ion acasă. Intră, dar în casă îl vede pe Gheorghe.
> > - Ce faci aici, Gheorghe?
> > - Aştept autobuzul.
> > Ion iese. Dar îi vine în minte un gând: 
> > - "De unde la mine în casă autobuz?". 
> > Se întoarse, dar Gheorghe nu mai era: 
> > - "Totuşi a venit autobuzul" - gândi Ion.
> > 
> > Un nou magazin în pădure
> > În pădure se deschisese un nou magazin. Se aşează toate animalele în faţa uşii
> aştaptând să se deschidă magazinul. Vine iepurele şi se bagă în faţă.
> > Ursul, supărat, îi zice:
> > - Dacă te mai bagi în faţă te mănânc! 
> > Şi luându-l de urechi îl aruncă în copac. A doua zi acelaşi lucru. Animalele vin
> şi aşteaptă toată ziua să se deschidă magazinul. Vine iepurele şi se bagă în faţă. Lupul, supărat, îi zice:
> > - Dacă te mai bagi în faţă te prăjesc la foc mic! 
> > Şi îl azvârle în copac. Vine din nou  iepurele şi le zice:
> > - Bineee, am înţeles, nu vreţi să vă mai deschid magazinul
> >
> > Meniu pescăresc de criză
> > Dimineaţa: CRĂP de foame,
> > La amiază: ŞTIUCĂ n-am ce mânca,
> > Seara: SOMN pe stomacul gol.
> >
> > Marie, eşti ca un nor!
> > Ion către Maria: - Marie, eşti ca un nor! 
> > Maria, cu zâmbetul pe buze:
> > - Alb şi pufos ?
> > Ion:
> > - Nu... atunci când pleci, parcă mi se luminează ziua! 
> >
> > Certificatul de căsătorie
> > Certificatul de căsătorie este un document care asigură bărbaţilor însuraţi mâncare
> de trei ori pe zi şi sex gratis în fiecare seară! Cel mult o lună.

> > Ion câştigător la Loto
> > Vine Ion acasă şi o întreabă pe Maria:
> > - Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
> > - As lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde Maria.
> > - Perfect, spune Ion. Am câştigat 12 dolari. Ia 6 şi dispari!
> >
> > Cum urcă poliţistul muntele
> > Un om urcă un munte si vede maşina poliţiei urcând cu spatele. 
> > Omul întreabă mirat:
> > - De ce urcaţi cu spatele domnule poliţist? 
> > - În caz că nu am loc să întorc în vârf. 
> > Omul urcă în continuare, iar seara vede maşina poliţiei coborând  cu spatele şi întreabă si mai mirat :
> > - De ce coborâţi cu spatele?
> > - Pentru că am găsit loc să  întorc. 
> >  
> > Ion şi Maria
> > Ion se plimbă pe stradă. Maria îl vede, deschide repede geamul şi îi strigă:
> - Ioane, vino sus la mine! 
> > - Vin când o să fii singură!
> > - Dar nu-i nimeni acasă.
> > - Nu acasă, ci pe Pămînt!
> >
> > Viaţa piratului
> > Doi piraţi, la o sticlă de rom.
> Unul dintre ei, cu un cârlig în loc de mână,  cu un picior de lemn şi cu un ochi de sticlă. Celălalt, curios, îl întreabă:
> > - Unde ţi-ai pierdut piciorul ?
> > - Am căzut odată peste bord şi, până să mă tragă baieţii mei din apă,  a apărut un rechin şi m-a lăsat fără picior. 
> > - Dar cu cârligul ăsta în loc de mână?
> > - Un inamic mi-a tăiat mâna cu sabia. 
> > - Şi ochiul cum l-ai pierdut ?
> > - Mă uitam după o pasăre care zbura deasupra corabiei şi ea s-a găinăţat  exact pe ochiul meu !!!
> > - Şi cum, ţi-ai pierdut ochiul de la un găinaţ?! 
> > - Eh, era prima mea zi cu cârligul...
> >
> > La restaurant
> > Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă: 
> > - Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven? 
> > - O, nu. Eu am cerut pui cu smântână. 

> > Definiţii noi - Moldovean DEX 2015 

> > AMÂNAT = fără mâini
> > AMPULĂ - amintiri din tinereţe
> > AŢÂŢAT = fără sâni
> > BIOLOG = olog de ambele picioare
> > BIRMANIA - predispoziţie maladivă a unui ministru de finanţe de a pune noi taxe şi impozite 
> > BIZAR = zar dublu
> > GHINIOANE = varianta moldovenească pentru ardelenescul "Bine, Ioane" 
> > ÎMPRĂŞTIERE = rezultatul procesului prin care beţivii se fac praştie 
> > ÎNCHINARE = transport către China
> >  ÎNFOCARE = transformare în focă 
> > ÎNVINUIRE = procesul de fermentare a mustului 
> > MĂCEL = mac mic
> > MANIPULARE = manevrarea penisului cu ajutorul mâinilor 
> > MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri 
> > MICROSCOP = scop mărunt
> > MONOLOG = olog de un picior
> > PRUDENT = pastă de dinţi cu extract de prune