Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

05 martie 2017





Ce motiv de divorţ aveţi?
- Se împlinesc 3 luni de când soţia mea nu mi-a adresat niciun cuvânt!
- V-aş mai da un termen să vă mai gândiţi; astfel de femei se întâlnesc foarte rar...
 
Drepturi conjugale.
- Domule judecător, un bărbat are dreptul să deschidă scrisorile soţiei?
- Drept are, dar curaj?
 
Un deţinut îşi întreabă vecinul de celulă:
- Pentru ce te afli aici?
- M-a păscut ghinionul. Am vrut să-mi răpesc logodnica, dar din cauza grabei, am luat doar zestrea.
 
- Acuzat, ai mai fost condamnat până acum?
- Niciodată, onorată instanţă!
- Atunci stai jos şi aşteaptă până-ţi vine rândul!
 
- Vecine, nu-mi dau seama ce vă face să fiţi aşa de fericiţi că ne-am  mutat lângă voi...
- Nevastă-mea a auzit că sunteţi din ăia care aruncă banii pe fereastră!
 
- Acuzat, ce meserie ai?
- Filantrop, domnule judecător.
- Cum vine asta?
- Dau de lucru Justiţiei.
 
- Bulă, ai văzut vreodată ca femeile să tacă?
- Da. O singură dată!
- Cand?
- Cand au fost întrebate care este mai în vârstă!
 
- Dati-mi, vă rog o loţiune pentru creşterea părului!
- Doriți un flacon mare sau unul mic?
- Unul mic. Nu-mi place să port plete.
 
Discuţie între medici:
- Am avut un bolnav care, după toate probabilităţile, trebuia să moară acum zece ani, dar trăieşte.
- Da?! Asta dovedeşte că atunci când bolnavul vrea să trăiască, medicina este neputincioasă.
 
- Domnule doctor, am început să vorbesc singur. Ce să fac?
- Deocamdată nimic, dar dacă începeţi să vă daţi replicile, treceţi neapărat pe la mine!
 

- Barbații proști au întotdeauna neveste foarte frumoase.
- Să ştii că ai dreptate. Soţia ta e de-a dreptul încântătoare.