Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 februarie 2017

Nulla dies sine linea!








Doctorul catre pacient:
- Problema Dvs e ca si rezolvata.
Luati deseara doua din aceste pastile, iar maine, daca va mai treziti,
inca doua !


Ce nenorocit de bordel e asta? Nu aveti nimic de baut!
-Domnule, nici in alimentara de vizavi n-ai cu cine face sex, dar
nimeni nu se plange de acest lucru !


    Întrebare la Radio Erevan:
    - Am cunoscut o fată care are o soră geamănă şi seamănă ca două
picături de apă. Cum pot evita să mă dau la cea greşită?
    Radio Erevan răspunde:
    - De ce doriţi să evitaţi acest lucru?

    Întrebare la Radio Erevan:
    - Soţia mă înşeală de mai mult timp cu un tehnician. Ce pot face?
    - Încercaţi să vă însuşiţi tehnica sa...

    La Radio Erevan se întreabă:
    - Într-un accident de maşină am ucis taurul de prăsilă al unui colhoz.
    Este posibil ca să îmi fie cerut să îl înlocuiesc?
    Radio Erevan răspunde:
    - În principiu da. Întrebare este însă dacă vacile sunt de acord...

    Întrebare la Radio Erevan:
    - Ieri mi-am surprins un coleg în pat cu soţia mea. Ar trebui să
vorbesc cu soţia sa?
    Radio Erevan :
    - De ce numai să vorbiţi, tovarăşe?

    Întrebare la Radio Erevan:
    - În timpul unei discuţii, în biroul ei, cu noua noastră colegă,
în camera de alături, mi-a fost furat portmoneul. Cum pot evita, în
viitor astfel de neplăceri?
    Radio Erevan răspunde:
    - Nu vă mai daţi jos pantalonii când mergeţi în biroul noii dumneavoastră
    colege...

    - Dacă o să continui să fac sex de 10 ori pe noapte pot avea
probleme mai târziu?
    - Sperăm că da. Aşa ar fi drept!