Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

13 noiembrie 2016





Se întâlnesc doi amici pe stradă :
– Măi, tu știi ce este un stilist?
– Da! Un moldovean care ține cu Steaua!

Cum zic moldovenii la berea neagră?
– Blackberry.

Mama cu băiețelul ieșind de la stomatolog:
– Ce trebuie să-i spui acum lu' nenea doctor?
– Ce?
– Mu…
Băiețelul, cu lacrimi în ochi:
– Muistule!

Un polițist oprește un camion:
– Mă simt nevoit să vă spun pentru a mia oară că vă pierdeți încărcătura…
– Și eu simt nevoia să vă spun pentru a mia oară că aceasta este o mașină care împrăștie sare pe străzile înzăpezite…

Meniu tradițional la McDonalds de Ziua Națională : McCiolan cu fresh de fasole.

-Cariera mea este o ruină.
-Cu ce va ocupati?
-Sunt arheolog.



Am intrat în magazin să cumpăr salam, iar la casă observ un anunț "Ofertă specială, la un cumpărarea unei sticle de votcă de 1 l, primești gratis 0,5 l de suc"… și așa de tare mi-a venit o poftă de suc…

Reporterul:
– Domnule, ce obiceiuri tradiționale aveți în această zonă de anul nou?
– Colica biliară, coma alcoolică, intoxicația alimentară…

– Cu ce te ocupi?
– Am grijă de creierele mici.
– Neurolog pediatru?
– Consilier de imagine…

Sunt prea bătrân pentru a mai avea prieteni imaginari, acum am doar duşmani imaginari.

Problemă de matematică – Dacă am 5 banane într-o mână și 6 portocale în cealaltă... de ce nu mi-a dat o pungă !!!???

Un tip se duce la farmacie și cere mai multe prezervative.
-Doriți și pungă?
-Nu! Nu e chiar așa de urâtă…



Tu-ți autocorrect-ul mă-tii…smartphone nenorocit…așteptam o gagică și-a venit Poliția.
I-am scris fetei "te-aștept cu drog"…

Ați auzit despre noul prezervativ super-sensibil?
După ce pleci, el rămâne și stă de vorbă cu femeia!

Afiș într-un sex-shop:
Vă rugăm să răsfoiți revistele, ținându-le cu ambele mâini!

- Tatăl meu e numismat.
– Și ce înseamnă asta?
– Colecționează monezi.
– Ce ți-e și cu neologismele astea. Înainte, asta se numea cerșetor.

Fiule, dacă vrei cu adevărat să obții ceva în viață, trebuie să muncești pentru acel ceva. Acum liniște, că anunță numerele la loterie.

Majoritatea românilor cred că majoritatea românilor sunt proști

Cînd moare unu foarte bogat, merge într-un paradis fiscal?!

Urăsc discriminarea pe criterii sexuale. Adică, e ok să fii prințesă, dar, când zici că ești un paladin de nivel 46, specializat pe aure defensive și scut, toți se uită ciudat la tine!

– Aveţi covrigi cu mac?
– Numai cu windows!

- Ce-ai pățit, Bulă, de mergi așa crăcănat?
– Mi-a crescut colesterolul.
– Și de-aia mergi crăcănat?!
– Păi mi-a spus doctorul să stau departe de ouă…

Martorii lui Iehova pe facebook: Poke-ăiți-vă!

Doi poliţişti germani opresc şi legitimează un conducător auto. Având anumite neclarităţi, unul dintre polițai îl întreabă pe celălalt:
– Mustafa!
-Da, Youssouf, ce e?
- Eşti sigur că Helmuth este nume german?!

Culmea singurătății: să nu te viziteze nici martorii lui Iehova

Baciu Gheo la dentist.
– Baciule, cred că va trebui să vă pun o placă.
– No bun așe, numa să nu hie cu Dolănescu…