Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

20 iunie 2016

Broscoiul surd...



 Se uită Ion peste gard și îl vede pe Vasile jucând tenis cu Federer.
 – Băă Vasile, domnu' acela nu-i Federer ?
 – Ba da, măi Ioane.
 – Și tu știi tenis, mă ?
 – Știu mă Ioane, mai bine n-aș ști ! No, că iară l-am bătut. 
– Apoi cum să face mă, că nu te-am văzut niciodata jucând tenis ?
 – Du-te în fundu' grădinii, acolo-i un broscoi ce-ți îndeplinește orice dorință, numa vezi de
vorbește mai tare cu el, că-i cam surd.
 Găsește Ion broscoiul și-i spune că vrea mult aur. Dar ajuns acasă, constată că în bătătură avea un taur.
Se plânge la Vasile: 
– Surd tare broscoiul, am vrut mult aur și mi-a dat un taur… 
– ...Păi tu crezi că eu am vrut să fiu tare-n tenis ?