Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 februarie 2016

Bancuri


>       Două piţipoance blonde stau de
> vorbă, la o cafea:
>       Auzi, fată, tu eşti virgină?

>       – Încă nu, fată!

>       *****

>       Într-o cafenea stă un domn şi bea
> liniştit o cafea. Nu are laptop, nu
>       are smatphone, nu are iPad. Stă aşa,
> ca un psihopat….
>       *****


>       Domnisoara, va privesc si nu am
> cuvinte…
>       Dar bani ai?
>       *****


>       *****

>       – Ieri a fost ziua sotiei mele si
> i-am facut o surpriza neasteptata!
>       – Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut?
>       – O ciocolata cu lapte!
>       – Bine, dar asta consideri tu
> surpriza?
>       – Sigur ca da, ea se astepta la o
> rochie!
>       *****

>       Politistul catre sofer:
>       – Va rog, sa coborati din masina!
>       – Sunt prea beat, mai bine ,urca tu!
>       *****

>       Am gasit solutia pentru ca vecinii mei
> sa nu ma mai deranjeze cu
>       muzica data tare cand eu as vrea sa
> dorm: de cate ori ei dau muzica
>       tare pana la doua noaptea, le bat la
> usa la trei dimineata si le spun
>       ce mult mi-a placut.
>       *****

>       Asistenta, luandu-mi pulsul:
>       – Dar ce va mai bate inimioara,
> domnul meu!
>       – Eh, nimic serios, raspund eu, e de
> la halatelul pe care il purtati…
>       *****

>       Intr-un salon de frumusete:
>       – Sa-mi faceti manichiura ca la
> Britney Spears, coafura ca a
>       Angelinei Jolie si pedichiura ca la
> Naomi Campbell.
>       – Dar fata o lasam asa, ca a lui
> Gerard Depardieu?
>       *****


>       Intra doi unguri la mine in magazin.
>       – Ce doriti? ii intreb.
>       – Vrem doi cutie de pateu.
>       – De care? Bucegi, Scandia,
> Antrefrig?
>       – No, no!…
>       – Ei hai acuma… zic, sa nu-mi
> spuneti ca vreti Ardealul !?
>       *****


>       La casa de bilete dintr-o gara, un om
> pricajit ii spune casierei:
>       – Doamna, n-am decat 10 bani. Pana
> unde pot ajunge cu banii astia?
>       – Pana la tren! raspunde casierita.
>       – Stati asa, ca am mai gasit 5 bani,
> zice omul.
>       – Ei, atunci aveti noroc! Puteti sa
> va asezati in fata locomotivei.
>       *****

>       – Nu vă supăra
ți, roșiile sunt
> române
ști?
>       – Da' ce, domnu', vre
ți să
> vorbi
ți cu ele?
>       *****

>       Am descoperit cea mai usoara cale de a
> avea o intalnire de familie:
>       am scos routerul wireless din priza si
> i-am asteptat in camera unde-i
>       montat.

>       *****

>       Pentru a-i atrage pe ardeleni la filmul
> Fast and Furios, acesta
>       rulează la cinematografele din Ardeal
> sub numele de Slow and Calm!

>       *****

>       La o nunta, barbatii au fost rugati sa
> stea langa persoana care le
>       face viata frumoasa.
>       Barmanul era sa moara sufocat.....