Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 ianuarie 2016

Bancuri..

Nevastă-mea a zis că face sushi azi. N-avem peşte, aşa c-a pus nişte cârnaţi de porc. Nu avem nici orez, asa c-a pus fasole…
 
Vodka, cel mai bun gradinar!!!! 10 minute si te face varză.
 
Un coleg de serviciu a castigat o excursie in China. Acum e acolo si incearca sa castige o excursie inapoi.
Ne-am dus la munte și am închiriat o cameră cu demipensiune la niște gospodari. În prima zi le-a murit o găină așa că ni s-a servit supă de găină la prânz. A doua zi le-a murit porcul așa că am mâncat cotlet la prânz. După aceea, bătrânul soț al gazdei s-a îmbolnăvit grav, așa că am plecat acasă.
 
Am intrat în magazin să cumpăr salam, iar la casă observ un anunț "Ofertă specială, la cumpărarea unei sticle de vodcă de 1 l, primești gratis 0,5 l de suc"… și așa de tare mi-a venit pofta de suc…
 
Soția îl sună pe soț:
- Nu-i asa ca-ti place la nebunie cand cumperi ceva si primesti inca unul bonus ?
- Ba daaaa, ii raspund... esti la cumparaturi ?
- Nu, am nascut gemeni.
Soţul vine acasă. Soţia plânge:
- Iubito, ce s-a întâmplat?
- Pisica a mâncat prăjiturile ce le-am copt…
- Nu-ţi face griji, dragă, am să-ţi cumpăr altă pisică.
 
Pentru cei care sunt de acord cu sloganul "Vrem o ţară ca afară!" : vă anunt ca afara sunt -15grd. Celsius
 
Politistul catre doi indivizi care carau un sac suspect
- Sta
ți așa, V-am prins cu mâța-n sac!
- N-ai ghicit, noi in sac avem droguri.
 
 Doi frati discutau :-Ce zici daca vezi pe strada o femeie frumoasa, grijulie, iertatoare, care sa te iubeasca asa cum esti, care sa iti vrea doar binele ?-Sarut-mana mama ! 



 
- Nivelul dvs de engleza 
- Perfect. 
- Bine, traduceti-mi fraza: "In seara asta, nu beau" 
- Mission impossible!!!
Unde si-ar gasi rostul soacra-mea? 
 In opozitia parlamentara. Ea cand zice "nu", este NU!
 
De cand nevasta-mea m-a parasit, am invatat sa fac multe lucruri singur.
De exemplu, tocmai am scos de la spalat a doua serie de rufe, din cuptorul cu microunde.
 
Un tip intră în biroul directorului:
- Domnule director, ma iertaţi, mâine soţia mea are foartă multă treabă cu mine, trebuie să mut o grămadă de mobilă prin casă, să curăţ grădina, să fac ordine în garaj. V-aş fi recunoscător dacă mi-aţi da şi mie liber…
- Nici să nu te gândeşti !
- Ştiam eu, domnule director, că pot conta pe dumneavoastră.