Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

06 noiembrie 2015

medic-pacient.


 

Subject: medic-pacient.
 E minunat sã fii doctor! În ce altã profesiune îi poţi cere unei femei
 frumoase sã se dezbrace, s-o admiri cât pofteşti, iar nota de platã s-o achite soţul ei?...
  ***
  Chirurgul: Ei, cum se mai simte bolnavul nostru, azi ?
  Pacientul: Ceva mai bine, dom'doctor, dar ieri am avut un şoc. Parcã mi-ar fi dat cineva cu un ciocan în cap.
  Chirurgul: Nu trebuie sã te nelinişteşti... Ni se terminase cloroformul...
  ***

  În sala de operaţie:
  Asistenta: Dom'profesor, totul e pregãtit pentru operaţie, dar pacientul a dispãrut!
  Chirurgul: Nu-i nimic, începem şi fãrã el...
  ***
 
  Dupã terminarea operaţiei, unei doamne i se înmâneazã nota de platã pe care urmeazã sã o plãteascã
  chirurgului:
  - Cu preţurile pe care le pretind, ofteazã ea, nici nu-i de mirare cã-şi pun toţi mãşti pe figurã.
  ***
  Doctorul: Sorã, întreabã-l pe accidentat cum se numeşte, ca sã-i putem anunţa familia.
  Sora: Domnule doctor, pacientul spune cã familia lui ştie cum îl cheamã...
  ***
   Bunã ziua, doctore ! Aveţi, ca întotdeauna, un aer foarte radios.
  - De ce nu?... Îmi place sã iau viaţa uşor...
  - Oh, şi nu vã mustrã niciodatã conştiinţa?...
 
  ***
  Chirurgul: Mã socotiţi, poate, un mãcelar...
  Pacientul: Oh, nu, mãcelarul întâi omoarã şi pe urmã jupoaie.
  ***
  Chirurgul cãtre pacient, dupã consult:
  - Iertaţi-mã, domnule, dar aş vrea sã fiu plãtit anticipat...
 
  ***
  - Doctore, mi-e fricã! E prima mea operaţie.
  - Nu vã neliniştiţi. Si eu sunt tot la prima...
  ***
  Dupã examinarea unui pacient care a suferit un accident de
  automobil, medicul spune:
  - N-aveţi nimic serios. Peste o zi-douã puteţi sã mergeţi acasã.
  A doua zi, îngrijorat, medicul îi comunicã:
  - Va trebui sã mai rãmâneţi în spital încã trei luni.
  Ziarele de dimineaţã au scris cã aţi suferit un accident
  foarte grav şi viaţa dumneavoastrã e în pericol!...
  ***
  Doctorul: Sorã, cine e pe masa de operaţie?
  Sora: Un ospãtar. Are ulcer.
  Pacientul: Mai repede, doctore! Aştept de douã ore!...
  Doctorul: Regret, dar asta nu-i masa mea...
  ***
  O doamnã sã laudã unei vecine:
  - Fiul meu e un mare chirurg. A fãcut peste trei sute de
  operaţii şi nu s-a tãiat niciodatã la deget!... 
  ***
  - De ce, în timpul operaţiilor, chirurgii poartã mãnuşi de cauciuc?
  - Ca sã nu rãmânã amprente!
  ***
  Pacientul: Credeţi cã operaţia asta e absolut necesarã ? O sã mã coste cam mult, se pare...
  Chirurgul: Preferaţi cheltuielile de înmormântare ?...
  Pacientul: Nu, nu, dar n-aş vrea sã le plãtesc pe amândouã !...
  ***
  - Am aflat cã soţul tãu lucreazã la pompe funebre şi parcã-mi spuneai cã-i medic.
  - Vai, dragã, eu am zis doar cã urmeazã profesia de medic...
  ***
 
  - Doctore, am început sã uit. Ce sã fac?
  - Datorii.
  ***
  - Ce simţiţi când palpez aici?
  - Mai nimic. Apãsaţi pe portofel.
  ***
  Pacientul, îmbrãcându-se dupã ce i s-a luat tensiunea:
  - Şi cât am de platã, doctore?
  - Sã mai vedem, drãguţã, sã mai vedem... Acum aveţi
  tensiunea mult prea ridicatã...