Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 aprilie 2015





 
- Cum ar fi lumea fara barbati?
- Plina de femei libere, fericite si... grase!     
 
Un barbat suna la pompieri si zice speriat:
-
vreau sa ma sinucid!​
- Si care e problema?
- Nu se deschide fereastra!!!    
 
Dupa o aventura de vreo doua luni, o tanara il intreaba, plina de emotie,pe iubitul ei:
- Cand o sa ma prezinti familei tale?

- Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sunt la tara, iar nevasta-mea e plecata
intr-o delegatie!
 
Un ardelean care tusea ca naiba se duce la medic. Doctorul il consulta si il intreaba cu o voce grava:
- Fumati?
Dupa cateva momente de ezitare, ardeleanul raspunde:
- Mai bine as bea ceva...
 
Sunt foarte ingrijorata, niciodata sotul meu nu a intirziat atita, ma tem ca si-a gasit pe alta!
- E, draga, nu te gindi si tu la ce-i mai rau, poate l-a calcat vreo masina!
   
 
Mica publicitate: "Tânar aratos situatie materiala exceptionala, post de mare raspundere, relatii bune, doua masini,
casa vila in Caraibe. Nu caut nimic, doar ma laud!"
 
"Tânara draguta, blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1,70 m , plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vând camion Ford!" 

Sotul tocmai termina de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la nevasta-sa si proptindu-se in fata ei, zice:

- De acum inainte, sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles??? Asa. Acum, vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, apoi vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Si dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??

Nevasta raspunde:
- Cei de la pompe funebre....     
 
 
Un sofer de tir intra intr-un bordel de pe traseu, pune 500 de dolari pe masa patroanei si spune:
- Ai aici 500 de parai, da-mi cea mai grasa si nasoala femeie pe care o ai si trimite-mi in camera si o portie din cea mai arsa, lipita si fara gust mincare de la bucatarie.
Patroana:
- Iubi, dar de banii astia iti dau cea mai misto femeie de pe aici, plus ca te hranesc 3 zile cu cele mai fine mancaruri!
Soferul: - Honey, n-am chef de sex, mi-e dor de acasa!  
 
Celibatarul este atras de toate femeile, pe cand barbatul casatorit este atras de toate, cu exceptia uneia.
 
O doamna, aflata la volan, vede in fata ei doi barbati catarandu-se pe un stalp de telegraf. Trecand pe langa ei, le striga:
- Hei, nu va speriati, am carnet de 10 ani de zile!
 
Un betiv, noaptea, s-a ratacit intr-un cimitir... merge el ce merge balabanindu-se si...buf! Cade gramada intr-un mormant proaspat sapat. Se trezeste din buimaceala si incepe sa strige:
- Ajutooor!Ajutooooor!
Nimic, nimeni prin preajma... Mai sta ce mai sta si incepe iar:
- Ajutoooooooor!
Dupa cateva ore, normal, i s-a facut frig tipului..
- Ajutoooooooooooor, i-e friiiiiig!!!
Dupa nici un minut, apare groparu' cu o lopata in mana si incepe sa toarne pamant peste el:
- Pai, daca te-ai dezvelit...