Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 ianuarie 2015

De ras






   Vorbesc două prietene:
  - Eu și soțul meu dormim în camere diferite...
  - Păi... și cum faceți cu obligațiile conjugale?
  - Simplu, atunci când are el chef, fluieră și ... se rezolvă!
  - Și atunci când ai tu chef?
  - Îl întreb: "Ioaaane, ai fluierat?
 
  Discutie intr un cuplu. Ea ii reproseaza:
  - Tu te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei sa mi o tragi in toate pozitiile, oricand, oriunde!
  Stii, eu am nevoie si de putina atentie!
  A doua zi barbatul intra pe usa si striga:
  - ATENTIIIIEEEEEEE! Vin sa te f*t.

  Fănică se întoarce acasă noaptea târziu. Soția, cu o
  privire ucigătoare îi arată ceasul.
  - E ora două!
  - Și ce-i cu asta? Dacă aș fi stat acasă n-ar fi fost tot ora două?
 
  O femeie de 47 de ani, goala în usa de la baie, îsi întreaba sotul:
  - Tu crezi ca-mi arat vârsta?...
  Sotul raspunse:
  - Daca ma uit la parul tau, îti dau 29; la bust 32; pentru
  talie 36; la picioare 30...
  Ea: - Multumesc iubitule, chiar crezi asta?
  El : - Asteapta, ca n-am terminat de adunat!...
 
  O femeie catre un barbat la o petrecere:
  - Dumneata tare semeni cu al treilea sot al meu.
  - Dar de câte ori ati fost casatorita?
  - De doua ori pâna acum.

 
  Surdomutii pot fi niste ginecologi excelenti. Acolo nu
 trebuie sa asculti nimic, totul se citeste pe buze!

  O ratusca se plimba pe lac.
  Din tufisuri apare un vulpoi care pune laba pe ea:
 - Stii ce-o sa-ti fac? O sa te violez si apoi o sa te mananc.
 - Nu, te rog!!! Daca imi vei da drumul, iti promit ca ti-o voi aduce pe mama. La mine nu ai ce manca, sunt prea mica,
  nu vezi?! ... In schimb mama e grasa si frumoasa, la ea ai ce viola si manca.
  - Ma eu iti dau drumu', dar tu fugi!!!
  - Nu, ba vulpoiule, vorbesc serios!
  Vulpoiul sta ce sta pe ganduri si in final ii da drumul. Ajunsa la jumatatea lacului,
  ratusca se intoarce spre vulpoi si-i zice:
- Ba, fraiere, tu s-o violezi pe ma-ta, ca eu sunt scoasa la incubator !

  Se intalnesc doi bărbați.
  Stii cum se leaga o cravată?
  Da.
  Ajuta-mă, te rog!
  Ok ,intinde-te în pat!
  Pentru ce?!
  Pai, știi eu lucrez în morgă, altfel nu pot!
 
 - Ai tupeu sa vii la ora asta acasa? Te astept de cateva ceasuri cu lumina aprinsa !!
 - Este vina ta. Eu astept de cateva ceasuri in fata casei sa te culci..