Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

03 decembrie 2014






O blondă merge la bibliotecă, se îndreaptă val-vârtej către bibliotecară şi zice:
– Am o nemulţumire!
Bibliotecara:
– Spuneţi.
– Am împrumutat o carte săptămâna trecută şi a fost o-ri-bi-lă!!!
– De ce?
– A avut mult prea multe personaje şi nici o acţiune!
– Ahhh, dumneavoastră trebuie să fiţi persoana care ne-a luat cartea de telefoane…

 
 

 


- Mi-am înscris soţia la karate.
- Şi?
- Am învăţat să calc, să dau cu aspiratorul, să gătesc, iar la spălat de rufe sunt în extaz!

 

 

 
Discuție între două blonde:
- Mama ta  este o mare mincinoasă.
- De ce, dragă?
- Spunea că negrul slabește și de două săptămâni mă îmbrac doar în haine negre și nu am dat jos niciun kilogram...

 
  

 

O doamnă, foarte, foarte fiţoasă, care locuia într-un cartier de lux, mergea (într-un Porsche Cayenne) la medicul său. 

Intră in biroul medicului şi strigă:
– Doctore, e groaznic, am fost înţepată de o viespe.
– Haideţi, doamnă, calm, spune medicul, probabil nu e mare lucru…

– Dar, doctore, tu nu-ţi dai seama, este extrem de… cum să spun… este îngrozitor de jenant, ştii…

– Dacă mi-aţi spune întâi unde aţi fost muşcată…?
– Aaaa, asta nu! În nici un caz!
– Dar sunt doctor, puteţi să-mi spuneţi!

– Nu, pentru că trataţi toate prietenele mele şi dacă ar afla viaţa mea socială aş fi distrusă…

– Dar eu respect secretul profesional, nu voi spune nimănui, ziceţi!
Atunci doamna se apropie de doctor, se asigură că nu mai e nimeni în cameră şi-i şopteşte:
– La MiniPrix, în Otopeni…

 
 

 


 

- Cum a fost în weekend?
– Eu am vrut să merg la muzeu, iar soţia la film…
– Şi ţi-a plăcut filmul?

 

 


 
Şeful îl apostrofează pe unul dintre angajaţii săi:
– Popescule, eşti cam leneş…

– Şefu', nu e vina mea. Când eram copil, aveam un ochi leneş. 

Afecţiunea nu a fost tratată la timp şi s-a răspândit în tot corpul!

 
 

 


Doi scoţieni se întâlnesc pe stradă.
– Vrei să luăm micul dejun împreună?
– Cum să nu! răspunde celălalt bucuros.
– Perfect, dă telefon soţiei tale şi spune-i să pună un tacâm în plus.

 

 

 

O mamă i-a cumpărat fiului ei un costum de Halloween, ca să-şi sperie prietenii.
– Mamă, ar trebui să scot eticheta cu preţul, nu?

– Nu, lasă-l, îl speriem şi pe taică-tău.