Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

05 noiembrie 2014





 
- Alo, Radio Erevan, e adevarat ca in Romania s-a legalizat prostitutia?
- Nu, acolo s-a prostituat legea.
 
Sfat prietenesc
Dacă îţi laşi geanta cu laptop-ul în maşină la vedere, atunci măcar lasăţi uşa deschisă. aşa nu o să îţi mai cumperi şi geam.
 
Draga redactie
Numele meu este Marinela si sunt din jud. Vaslui.
Va scriu aceste randuri pentru ca am o mare problema. Inca sunt virgina desi am ajuns la varsta de 19 ani.
Credeti ca verisorii mei sunt gay?
 
Ora de Religie
- Cate porunci exista, Georgica?
- Zece pentru barbati si noua pentru femei, parinte.
- Si de ce ma rog doar noua pentru femei?
- Pai, "sa nu ravnesti la femeia altuia" nu este valabila
 
De Crăciun i-am cumpărat nevesti-mii o geacă din piele de elefant.
"Esti culmea! Doar ti-am spus că vreau o geacă din piele de leopard!!" mi-a zis
"Îmi pare rău iubito dar nu sunt leoparzi asa mari."
 
 - O babuta cumpara peste viu.
- Baiete, dar pestele e proaspat?
- Pai, bunico, cum sa nu fie proaspat daca e viu!
- Pai si eu sunt vie...
 
 - Cum sa-l dezvat pe barbatu-meu sa vorbeasca in somn?
- Lasa-l sa vorbeasca un pic ziua!
 
- Tată pot să mă uit la televizor?
- Da , numai să nu-l deschizi.
 
Doctorul intreaba pe o viitoare mama tanara:
- Tatal copilului va fi prezent la nastere?
- Nu cred.
- De ce?
- Pai, nu se prea intelege cu sotul meu.
 
Bula, acum, ca stii ca prietena ta iese cu altul, de ce nu-l "spargi" pe ala, cum te laudai?
- Pentru ca eu sunt un om calm...astept.
- Astepti... ce??
- Astept sa iasa cu unu' mai maruntel.

- Am fost oarbă şi surdă când te-am luat! strigă soţia furioasă.
- Vezi,draga mea, răspunde soţul calm, de câte boli te-am vindecat?
 
Se aude soneria. Proprietarul deschide usa, în prag - oaspeti:
- Ar fi fost OK sa ma anuntati - le spune ofensat.
- Da, dar am dorit sa va gasim acasa...