Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

28 octombrie 2014




Un copil mic s-a pierdut în supermarket și plânge necontenit. Oamenii din jur îl liniștesc spunându-i ca ii vor găsi mama și îi dau sfaturi:
- Trebuia să te ții de fusta mamei.
- Am încercat, dar nu am ajuns…

 

Când prietena mea mi-a găsit un ruj în buzunar, n-am mai avut încotro și i-am spus direct că am înșelat-o.
Mai bine, decât să recunosc că vând produse de la Avon.

 

Eram în prima zi de școală. Nu cunoșteam pe nimeni, așa că stăteam mai retras și mă uitam la cei din jurul meu. La un moment dat am văzut o fetiță frumoasă foc, așa că m-am hotărât să mă duc la ea și să intru în vorbă cu ea. Un băiat din mulțime îmi zice: „Hei, aia e prietena mea!". Fata de care ziceam a început să chicotească, pe mine m-au cuprins emoțiile, așa că i-am dat un pumn în față acelui băiat și am strigat și la ceilalți să-și vadă de treabă. Vine asistenta să-i ofere îngrijiri și constată că ăla avea fractură nazală. De atunci nu am mai avut voie să predau în acea școală.

 

E atât de frig încât cocalarii se încheie la toţi nasturii de la cămaşă.

 

PSD a ajuns să aibă majoritate mai mare la Jilava decât în Parlament.

 

Mai devreme m-a sunat un amic și m-a întrebat dacă poate să doarmă la mine pe canapea în noaptea asta.
A trebuit să-i explic că acum sunt însurat și pe canapea dorm eu.

 

Dacă vrei sex de calitate ai nevoie de un soţ sau soţie, dar este foarte important să nu fie ai tăi.