Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

28 octombrie 2014





Ieri am fost in padure si am cules ciuperci pentru mama soacra...- Si daca sunt otravitoare?
- Cum adica "daca"?

 

Era odata un copil urat. Atat de urat incat barza a venit de doua ori, o
data sa il aduca si inca o data sa-si ceara scuze.

- Draga, mi-am cumparat un costum de baie din 3 piese.
- 3 piese?!?
- Da, palarie, ochelari si slapi.

 

Politicienii sunt ca pampersii, trebuie schimbati cat mai des din
aceleasi motive...

 

Într-o dimineatã, un rus se trezeste si vede pe fereastrã americani
cu tancuri pe strazile din Moscova. Tipul iese afarã si striga:
"Freedom!, Freedom!"
La care soldatul de pe tanc îi rãspunde: "Niet Freedom! Halloween!!!"

 

Un taran american si unul roman se intalnesc.Romanul intreaba pe
american:
− Mai, fermierule, spune-mi si mie cat pamant ai acolo la tine?
− Mai, tarane roman, spune americanul, eu ma urc dimineata in masina
si tot merg, si merg, si merg pana seara. Si tot pe pamantul meu raman.
Atata pamant am eu in America.
Taranul roman ramane gura-casca, face o pauza prelunga de gandire, dupa
care spune:
- Da… masina de aia am avut si eu.

 

Cum te cheama pe tine, baietel?
- Radu.
- Radu si mai cum?
- Radu Mazare.
- Si ce-ti doresti tu de la Mosul ?
- Nimic. Mamaia imi aduce tot ce vreau!

 

De 60 de ani un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din
Ierusalim. Aude şi o reporteră de la CNN şi vine să-i ia un
interviu.
La Zid află care este bătrânul. După 45 de minute bătrânul îşi
termină rugăciunea şi reportera îl abordează:
- Scuzaţi-mă, eu sunt reporteră la CNN. De când veniţi la Zidul
Plângerii ?
- De 60 de ani.
- De 60 de ani! Şi pentru ce vă rugaţi ?
- Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace.
Să nu mai fie războaie, să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu
mai fie foamete nicăieri în lume.
- Şi ce simţiţi după 60 de ani?
- Parcă aş vorbi la pereţi...