Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

10 mai 2014




Am intrat pentru prima oară în Palatul Parlamentului şi am exclamat:
- Vai, dar ce frumos miroase aici!.
La care un deputat, auzindu-mă, îmi spune:
- Normal, tu nu vezi câţi sunt care freacă menta?


- Care este asemănarea dintre porumbei şi politicieni?
- Păi cât timp sunt jos îţi mănâncă din palmă, dar dacă ajung sus se
cacă pe tine!

- Ce este un politician?
- Unul care gândeşte de două ori înainte să nu spună nimic.


Obama, Sarkozy şi Băsescu mor şi ajung la Poarta Raiului care era plin
de pinguini. Îi întâmpină Sf. Petru şi le spune: dintre toţi pinguinii
unul singur e bărbat, restul femei. Care reuşeşte să-l ghicească,
rămâne in Rai, care nu, pleacă în Iad. Intră Obama iar după un timp
iese dezamăgit. Asta e, se duce in iad. Intră şi Sarkozy, la fel.
Intră şi Băsescu şi imediat iese cu pinguinul. Sf. Petru uimit la culme:
- Bravo mă Băsescule, dar cum ai reuşit?
- Am intrat şi am zis: "Să trăiţi bine!" şi a fost singurul care mi-a
răspuns: "du-te mă în p*la mea!"


Un politician vorbea la o întrunire electorală:
- Adversarul meu v-a furat pe rupte timp de 4 ani. Daţi-mi şi mie o şansă!


Băsescu intră într-un bar şi se aşează la o masă. Văzându-l, barmanul
se duse repede la masă şi, cu un zâmbet larg, îl abordează:
- Bună ziua, domnule Preşedinte, cu ce să vă servim? Un vin alb, un
vin roşu. o ţuiculiţă, un cinzano, un whiskey, o tequila?.
La care Băsescu, aşteptând finalul întrebării replică:
- Şi o bere.

 Mă cheamă şefu' la el în birou astăzi şi-mi zise:
"Am observat că în ultima vreme cam moţăi în timpul şedinţelor. Dormi îndeajuns?"
"Nu prea, îi zic, şedinţele sunt tot mai scurte."

De ce se dau jos din pat bărbaţii la mijlocul nopţii?
- să bea apă: 5%;
- să meargă la toaletă: 12%;
- să meargă... acasă: 83%.


- Nu te supăra, băiete, mă laşi să mă aşez, că sunt şi gravidă !!
- O, bine-nţeles, zice acesta. Dar în ce lună sunteţi, că nu prea se vede ?!
- Păi, de un sfert de oră, că d-aia sunt aşa de obosită !

Care e diferenta intre o zana si o vrajitoare?
Cativa ani de casatorie.

-Bunico, bunico...
-Da, nepotel drag!
-Imi arati si mie piciorul care zice tata ca il ai in groapa?


Un italian intreaba o romanca ce urma sa lucreze pentru el...
-In Romania ce lucrai?..
-Eram profesoara de limba romana!!..
-Aha deci nici acolo nu se vorbeste romaneste....!

Studenţii europeni strâng bani pentru studii. Studenţii români strâng pentru examene!

Vorbesc doi prieteni:
- Soţia mea e tot timpul nemulţumită - ba că nu am dus gunoiul, ba că nu am plimbat căţelul, ba că nu am strâns după pisică, ba una, ba alta! M-am săturat!
- De bătaie ce zice?
- Slavă Domnului, încă nu a ajuns să mă bată!

Cu cat mai aproape traieste bunica cu atat mai grasi sunt nepotii!

O cioara statea pe o craca si nu facea nimic toata ziulica. Un iepuras,vazind-o, o intreaba:
- As putea sa stau si eu si sa nu fac nimic toata ziua?
- Bineinteles, de ce nu? ii raspunse cioara. Astfel ca iepurasul statea pe pamant sub cioara si nu facea nimic.Deodata, apare o vulpe si-l mananca pe iepuras.
MORALA: Ca sa poti sa stai si sa nu faci nimic toata ziua, trebuie sa fii foarte sus.

Băiatul:
-Eşti atît de drăguţă...cum de n-ai un prieten?
-Pentru că nu-mi dau voie încă părinţii.Da tu, cum de n-ai o prietenă?
-Pentru că nu-ţi dau voie încă părinţii.

Pentru nevastă-mea, eu sunt Dumnezeu!.....Şi-aduce aminte de mine doar cînd are nevoie de cîte ceva!


La puţin timp după nuntă:
-Iubitule, te-ai schimbat atît de mult...nu te mai recunosc!
-Dragă, ţi-am spus de o mie de ori cînd eram prieteni...femeile măritate nu mă interesează!!

Bărbatul care se căsătoreşe cu secretara sa trage nădejde că tot el va rămîne şef..

In sfarsit am scapat de 90 de kg in plus. Am divortat!