Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 februarie 2014

Bancuri cu blonde si altele





 
  
 
Daca esti fericit mai mult de o zi inseamna ca ceilalti iti ascund ceva.
 
Nevastă-mea ( e blondă...) a venit cu maşina de la service şi mi-a zis:
- Când m-am dus acolo mi-a fost frică să nu mă jecmănească dar până la urmă totul a fost
ok.
Mecanicii au fost de treabă, mi-au schimbat doar lichidul de la semnalizare...
 
Soţul către soţia lui blondă:
- Iubito , de ce trebuie să închiriem neapărat un camion de 30 de metri? Mai avem doar o masă şi patru scaune de mutat.
- Nu uita de furtun…
 
Bruneta către blondă:
- Eu nu m-am culcat cu soţul meu înainte de nuntă. Tu?
- Nu-mi amintesc sigur! Cum ziceai că-l cheamă pe soţul tău?
 
O blondă se plimbă prin pădure când deodată îi apare în
faţă o zână şi îi zice:
- Azi e ziua ta cu noroc! Eu sunt zâna cea bună şi îți voi îndeplini o
dorinţă!   Blonda se gândeşte ce se gândeşte şi zice:
- În lume domneşte în atâtea locuri războiul. Îmi doresc
ca toţi oamenii: negrii, albi, roşii, galbeni indiferent de naţionalitate şi religie să trăiască în pace şi linişte!
Zâna întinde o hartă a lumii îşi notează toate zonele în care sunt războaie, oftează şi zice:
- Ştii , eu nu sunt o zână atotputernică , ci una mai mică. Puterea mea nu e nelimitată. Nu ai avea o altă dorinţă mai simplu de îndeplinit?
Blonda se mai gândeşte şi zice:
-Păi dacă asta nu merge, atunci aş vrea să îmi iau bacalaureatul!
Zâna îşi încreţeşte fruntea şi zice:
-Hai să ne mai uităm totuşi un pic pe harta aia a lumii…
 
O blondă merge la un magazin de electrocasnice, se uită prin magazin și la un moment îl întreabă pe vânzător:
- Cât costă televizorul ăsta?
- Nu vindem produse blondelor!
A doua zi, vine blonda noastră vopsită brunetă și îl întreabă pe vânzător:
- Cât costă televizorul ăsta?
- Nu vindem produse blondelor!
- De unde ți-ai dat seama că sunt blondă?
- Ăsta este cuptor cu microunde!
 
Soțul vine acasă și-și găsește soția blondă tristă:
–Mă simt îngrozitor, spunea ea. Am vrut să-ți calc noul costum și am făcut o gaură uriașă pe fundul pantalonilor.
– Nu-i nimic, draga mea. Costumul are două perechi de pantaloni.
–Știu, pentru că ăsta a fost norocul meu: am folosit acești pantaloni ca să-i cârpesc pe cei arși !
 
Două blonde traversează cu mașina un sat:
-Uite, fată, ce cal frumos!
- Nu e cal, fată, e porc!
-Nu, fată, nu, sigur este cal ! Porcii n-au coarne!
 
Două blonde :
–Auzi fată, ai auzit de Porsche-ul ăla care ajunge de la 0 la 100 de km în 4 secunde?
–Uauuu !  Adica dacă e drumul drept şi liber pot să ajung de la Galaţi la Bucureşti în 8 secunde???
 
O blondă îl întâlneşte pe Ali în faţa unui magazin. Ali ţinea o maimuţă în braţe şi i-o dă blondei, rugând-o:
-Asta e o Rhesus Balubadaris şi este foarte rară, ai grijă de ea până ies din magazin, te rog!
Blonda ia maimuţa în braţe şi aşteaptă. O altă blondă vine, se uită la maimuţă şi o întreabă pe blonda cu maimuţa:
-Auzi, fată, ce e asta?
- Un Rhesus Balubadaris.
- Păi… şi de la cine îl ai?
- De la Ali.
-Păi, dragă, nu puteai şi tu să faci un chiuretaj?!
 
O blondă şi o brunetă aşteaptau autobuzul în staţie:
- Ce numar de autobuz aştepţi? întreabă blonda.
- 9, raspunde bruneta.
- Eu aştept numărul 6, spune blonda.
La un moment dat în staţie apare autobuzul 69:
- Ce bine, mergem împreuna acasă ! spune blonda.
 
O blondă îşi ia o slujbă la domeniul public. Trebuie să vopsească banda de pe mijlocul unui drum de ţară. Şeful ei îi spune că se află in perioada de probă şi trebuie să vopsească cel puţin 2 km pe zi, dacă vrea să-şi păstreze serviciul. Verificând la sfârşitul zilei, el vede că în prima zi făcuse 4 km, dublu faţă de normă. A doua zi a fost puţin mai dezamăgit, pentru că blonda nu vopsise decât 2 km. Se gandeşte că oricum asta e norma şi trece cu vederea. Dar a treia zi, când blonda vopsise doar 1km, îi spune:
- Ce problemă ai? Vreo boală, vreo defecţiune a echipamentului? Ce te opreşte să faci 2 km pe zi?
- Ştiţi, cu fiecare zi sunt din ce în ce mai departe de găleată! Mi-e şi mie greu să alerg atâta!
 
 
Două blonde la facultate:
- În ce an eşti , tu?
- În două mii paisprezece .  Tu?
 
O blondă în autobuz. Şoferul anunţă:
-Umătoarea staţie: "1 Decembrie".Blonda, panicată:
- Doamne , dar noi suntem de abia in iunie!!!
 
 
Am coborât în genunchi în faţa prietenei mele blonde şi i-am spus:
- Ai vrea să-mi porţi numele?
- Nu, a răspuns ea. Nu-mi place să mă cheme Costel!
 
Blonda:
-Aş vrea un hamburger şi-o cola!
-Aici e o bibliotecă…Blonda se miră puţin, se uită în jur, vede că toată lumea e foarte tăcută, apoi şopteşte:
-Aş vrea un hamburger şi-o cola ...!
 
 
Intrebare catre o blonda :
 - Cati soti ai avut pana acum ?
 - Doar ai mei, sau aşa...in general?
 
 

Romgleza
 Am zis că dacă tot nu mai mergem la cumpărături, ci facem shopping, nu mai suntem la modă, ci în trend, iar domnii se duc la hair stylist, pentru că frizerul nu mai este de bon ton, de ce n-ar circula şi o poezie de love....

I Love you atât de tare
Încât I believe că mor
you are so încântatoare
oh my dear cât te ador !
When I go la braţ cu tine
ma simt very măgulit
ca se looking toţi la mine
oh, I'm so fericit !!
All ar fi atât de bine
but you see, nu-i chiar aşa
căci I tell ce simt în mine
Do you want să fie aşa ?
Dar tu smile şi smile într-una
and I think că spui trăznăi
please don't face pe nebuna
şi mai look în ochii mei
Understand ? I love you dragă
cum the hell să-ţi mai vorbesc
you are totul pentru mine
and I want să te-ntâlnesc.
But is difficult, vezi bine
că your mother e pe fază
şi din five în five minute
carefully te controlează.
Că for s-ajung la tine,
ca în Shakespeare, "Juliet"
I Romeo love pe tine
give me scara din boschet...
 
 
  Daca prietenele au uitat de tine, pune-ti status pe facebook:"M-am indragostit de sotul prietenei mele!"
 
 
Fetelor, ţineţi minte! Pinguinii sunt rândunicile care au mâncat seara după ora 18!
 
Din greşelile tinereţii nu înveţi, cu ele te însori!


La Rebus :
Bijuterii feminine, 4 litere..
El : -
Țâțe.
Ea : -Tâmpitule, inel!