Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

31 ianuarie 2014

Voie buna



 
 
- Bună iubitule! Ia zi, cu ce ai vrea să mănânci cartofii, diseară?
 - Păi, cu carne, bineînţeles!
 - Ştiam eu! De aia am luat chips-uri cu bacon!
 
- D-le doctore, mi-am fracturat piciorul în două locuri!
- Îți amintești de aceste locuri?
- Da!
- Să nu mai mergi pe acolo!
 
 O doamna la psiholog.
Acesta ii spune:
- Saptamana viitoare vom lucra cu inconstientul!
Doamna raspunde:
- Nu cred ca sotul meu vrea sa vina!
 
Vara, într-un Intercity, controlorul întreabă:
- În acest vagon este vreun călător străin?
De fiecare dată a primit răspunsul "nu". După ce termină de vizitat şi ultimul compartiment, controlorul strigă
partenerului său:
- Vasile, opreşte aerul condiţionat, în acest vagon sunt de-ai noştri.
 
 
Cand barbatul ramane singur acasa frigiderul lui aduna cate 300 vizualizari pe seara.
 
O femeie naste la maternitate. Doctorul ia copilul, il cantareste si ii spune doamnei:
- 3,400kg, Lasam asa?
 
 
 -Tatăl tău nu te mai ajută să-ţi faci lecţiile pentru acasă?
-Nu, doamna profesoară, ultimul 3 l-a jignit profund.
 
Diferența între femei și bărbați:
Femeile când cumpără şosete, întreabă din ce material sunt tricotate, daca respiră bine acest material, ţară
producătoare…
Barbatul, din obisnuință, le miroase...!
 
 Anunţ în maternitate:
- Au dreptul să asiste la naştere doar bărbaţii care au participat la concepere!
 
 -Nevasta-mea imi cere bani pe fiecare zi: ba 100 de lei, ba 150, ba
200, ba 300...
-Si ce face cu atatia bani?
-Habar n-am, ca nu i-am dat niciodata
 
Întrebare la Radio Erevan :
- Dacă soţia mea merge în pădure cu un bărbat, i se poate întâmpla ceva?
- Atât timp cât merge, nu ;)
 
Un băiat fura mere dintr-o grădină. Vine paznicul, îl vede… după ce-l prinde, îl ţine strâns de "locul sensibil" şi
îl interoghează:
– Cum te cheamă?
Băiatul tace. Paznicul strânge pumnul mai tare:
– Cum te cheamă?, te-am întrebat.
Iarăşi linişte. Paznicul strânge cu toată puterea, mai mai să crape ouăle băiatului:
– Pentru ultima oară te întreb, cum te cheamă?
– Ion – spune încetişor băiatul.
– Şi de ce ai tăcut până acum?
-  Îs mut…
 
 La poliţie:
- Săptămâna trecută, v-am semnalat dispariţia soţiei mele. Ei bine, puteţi abandona cercetările.
- Aţi găsit-o?
- Nu. Dar între timp am mai reflectat.
 
  - Soţia mea îmi face tot timpul scandal că n-are ce îmbrăca.
- Ar trebui să trăiţi la tropice.
- N-o cunoşti! Atunci s-ar plînge că n-are ce dezbrăca!