Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

01 decembrie 2013


  

Pe o bancă din fața azilului de bătrâni, stau două băbuțe. Când pe alături trecea un moș, una din ele îi spune:
- Pun pariu că noi putem să ghicim, cu precizie, vârsta dumitale moșule.
- Niciodată nu o să puteți să-mi ghiciți vârstă, găini bătrâne ce sunteți – răspunde moșul.
- Ba din contra, sunt sigur că o ghicesc din prima – spune o babă – doar că, trebuie să-ți dai pantalonii și izmenele în jos.
Mosul la început s-a opus, dar până la urmă, faptul că a încheiat un pariu și-a spus cuvântul. Băbuțele, l-au rugat să se rotească de câteva ori în jurul său, apoi să sară de câteva ori, apoi s-au liniștit și –i spun moșului:
- Tu ai 87 de ani.
- Imposibil!!! Dar cum ați stiut ????
Babele zâmbind:
- Noi ieri am fost la ziua ta de naștere, bătrân senil ce ești!


- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.

O bătrânică este acuzată ca a împuşcat un tânar.
- Spune mamaie, cum s-a întamplat?
- Pai stateam pe verandă când vine lângă mine un tânar şi se aşază.
- Şi atunci l-aţi împuscat?
- Nu. După ce se asază începe să-mi vorbeasca prietenos.
- Şi atunci l-aţi împuşcat?
- Nu. Din vorbă in vorbă, începe să-mi pună mâinile pe picioare.
- Şi atunci l-aţi împuscat?
- Nu, că era plăcut. Ştiţi, nu mai avusesem parte de aşa ceva de la moartea soţului, acum 20 de ani. După aceea mi-a pus mâinile şi pe fund.
- Şi atunci l-aţi împuşcat?
- Nu, că era şi mai bine. De la fund a urcat la sâni.
- Şi atunci l-aţi împuşcat?
- Nu, Doamne-fereşte ! Începusem să freamăt toată şi să transpir aşa că i-am zis: "Ia-mă, tinere, a ta sunt!" Iar el a replicat: "Zâmbiţi, sunteţi la camera ascunsă !"
- ATUNCI L-AM ÎMPUŞCAT!


Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor.
Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.
 
Şeful meu m-a întrebat cine e prost dintre noi doi - eu sau el? Şi atunci eu i-am răspuns diplomatic:
- Toată lumea ştie că Dvs niciodată nu angajaţi oameni proşti!

Pilot către turnul de control:
- Comunicați vă rog ora locală.
- Cine intreabă?
- Contează?
- Dacă ești U.S. Air Force e sixteen hundred. Dacă ești British Airways e 4 PM. Dacă ești Lufthansa e 16:02:33, iar dacă ești Tarom, e joi !
 

- Salut, bine ca te-am intilnit! Poti sa-mi imprumuti 100.000 de lei?
- Imi pare rau, dar n-am bani la mine!
- Dar acasa?
- Acasa toti sint bine, sanatosi, multumesc!