Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

16 august 2013


 

La tribunal, judecătorul se adresează acuzatului :
- Domnule doctor, sunteţi acuzat de violarea a opt dintre pacientele dumneavoastră din spital !!! ... Ce aveţi de spus în apărarea dumneavoastră ???
- Eh, eu le-am avertizat demult : "Acolo unde nu intră soarele, intră doctorul ..." !!!

***
Doua doamne stau in bucatarie in timp ce una dintre ele pregateste pranzul pentru sotul sau.
- Wow, spuse cealalta, de cand ati inceput voi sa mancati asa mult usturoi ???
Zambind, "bucatareasa" raspunse :
- De cand sotul meu are bunaciunea aia de secretara !!!

***

Moșul și baba adorau să se joace de v-ați ascunselea !!! ... Baba, dimineața ascundea țuica, iar dacă până seara moșul nu o găsea, venea rândul babei să se ascundă ...

***
- De regula, spune profesorul, un nebun poate pune mai multe intrebari decat poate raspunde un om intelept !!!
- Pai, nu e de mirare ca pica atatia la examenul cu dumneavoastra !!!

***
Sotia :
- Nerecunoscatorule !!! ... Eu iti spal chilotii, ciorapii, iti gatesc ...
Sotul :
- Tu esti nerecunoscatoare, ca daca nu eram eu, ai fi stat si ai fi visat la toate aceste lucruri !!!

***
Multi din cei necasatoriti viseaza sa aiba o sotie frumoasa si desteapta ...
Multi din cei casatoriti, viseaza acelasi lucru !!!

***
Barbatii sunt precum pantofii :
- cei care iti plac, te costa ...
- foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon ...
- daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata ...
- cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre ...
- oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili ....
- unul singur nu e de ajuns decat pentru cenusarese ...
- unii merita lasati la usa ...
- lumea te judeca in functie de ei ...
- alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor ...
- cei sireti trebuie legati ...
- si, ca o regula de aur : toti trebuie calcati in picioare !!!

***
La Nastratin Hogea vine un om care nu stia sa citeasca, tinand o scrisoare in mana :
- Te rog, Hoge Nastratin, citeste-mi si mie scrisoarea asta !!!
Se uita Hogea si, vede ca autorul avea un scris absolut indescifrabil !!!
- Nu pot citi asa ceva !!!
- Ceeeeeeee, nu poti citi scrisoarea asta ??? ... Tocmai tu, Nastratin ??? ... Atunci la ce mai porti turbanul de hoge pe capul tau ???
Auzind asta, Nastratin isi ia turbanul de pe cap si-l pune pe capul omului :
- Poftim, acum citeste-ti scrisoarea !!!

***
Anul trecut de Halloween am strigat la nevasta-mea :
-Iubito, e o vrajitoare la usa, deschid ???
-Da , zise ea, da-i niste dulciuri si da-o-n ........ !!!
De atunci, soacra-mea nu mai vorbeste cu mine !!!

***
- Ospatar, asta e cotlet de miel sau de porc ?
- Nu va puteti da seama dupa gust ???
- Nu !!!
-Si atunci, ce va pasa ???

***
Se întâlnește un măgar cu un Matiz.
Măgarul :
- Tu ce ești ?
- Eu, sunt automobil ...
- Înseamnă că eu sunt cal !!!

***
La curtea lui Stefan-cel-Mare, vine un sfetnic:
- Mǎria Ta, Mǎria mea e la tine ???

***
Înțelepciune bărbătească : O tigaie plină – te hrănește, una goală – te educă ...

***
Un bărbat întreabă la Radio Erevan :
- Sexul după înmormântare, este normal ???
- Da, dar atenție, numai dacă este văduvă, nuuuuu ... răposată ...

***
Anunt intr-o benzinarie :
FUMATUL INTERZIS !!!
Poate viata voastra nu valoreaza mare lucru, dar benzina este a draq de scumpa !!!

***
Daca lui Gigi Becali ii legi mainile la spate, ii injumatatesti vocabularul ...

***
Într-o zi toridă de vară, o familie numeroasă, încărcată cu pături, șezlonguri, coșuri pentru mâncare și alte ustensile folositoare la mare, traversa plaja în direcția parcării. După 10 minute, tot alaiul se întoarce înapoi, în frunte cu capul familiei, care vorbea cu cel mai mic membru al neamului :
- Şi-acum, fiica tatei, arată-ne unde sunt îngropate cheile ...

***
Care sunt avantajele sclerozei ?
Afli mereu bancuri noi !!!

***
Soția :
- Eu vreau divorțul : Soțul, fără acordul meu, a vândut toată vesela din casă, iar banii obținuți, i-a băut !!!
Soțul :
- Si eu vreau divorțul : Soția a observat dispariția veselei dupa 24 de zile ...

***
- Există o legendă care spune că "Secerea și Ciocanul" – ar fi semnul secret al circumciziei !!!
- Hai că secerea pot să mai cred, ... dar ciocanul ce legătură are ?
- Pentru anestezie ...

***
În fiecare seară, pe malul oceanului Pacific ieșea un locuitor al regiunii Ciukotka (Rusia) și striga în direcția Americii :
- Sărăntocilor !!!
- De ce sărăntoci, dacă ei trăiesc cu mult mai bine ca noi ??? – îl întreabă cineva.
- Alaska au cumpărat-o, dar pentru Ciukotka nu au avut bani, sărăntocii …

***
Unei tipe i se strică maşina şi singurul bărbat care se opreşte s-o ajute îi cere 100 de lei pentru reparaţie. Tipa îi răspunde că nu are decât 20 de lei ...
- Dacă ai fi mai tânăr, îi spune ea, cred că aş putea face sex cu tine pentru diferenţa de bani ...
- Pe cine faci tu bătrân ??? se enervează bărbatul. Ia dă rochiţa aia jos şi suie-te pe capotă !!!
Şi nici una, nici două, scoate o mătărângă cât toate zilele !!! ... Tipa e şi şocată dar, şi încântată. Se gândeşte : "Mă ajută cu reparaţia, îi dau doar 20 de lei şi mă aleg şi cu minunăţia asta ?!?!?". Dar, rămâne cumva surprinsă când îl vede pe tip că îşi prinde nişte cârlige de rufe de "măciucă" !!!
- Ce-i cu cârligele, ce faci cu ele ??? întreabă ea.
- Opritoare, doar nu credeai că, la banii ăştia, ţi-o dădeam pe toată ...

***
Fiul meu de 6 ani mi-a lasat secretara gravida !!! ... Ticalos mic, a luat un ac si mi-a gaurit toate prezervativele ...

***
Doi tipi se indreptau spre casa la miezul noptii si, decid sa urmeze o scurtatura care trecea printr-un cimitir. Pe la mijlocul cimitirului, aud ei "poc-poc-poc !!!". Speriati, dar si curiosi, decid sa vada despre ce este vorba. Cand ajung la locul de unde se auzea zgomotul, vad pe unul care dadea cu ciocanul si dalta intr-o cruce !!!
- Dom'le, ne-ati speriat de moarte !!! ... Am crezut ca-i necuratul sau vreun strigoi, vreun mort intors pe lumea noastra ... Dar, de ce dati cu ciocanul si dalta in crucea aia ???
- Tampitii aia de la pompe funebre mi-au scris numele gresit !!!

***
Deseori, Ion se trezea noaptea, isi scotea verigheta si se bucura de libertate !!! ... Apoi, si-o punea inapoi, isi imbratisa sotia si adormea ...

***
2 tinere domnisoare:
- Am impresia că bărbații ăștia nu au nici un pic de logică ...
- De ce ?
- Spre exemplu : A trebuit de 20 de ori să-i explic agentului de circulație că ieri eram în alte sandale, de aia am uitat permisul în altă geantă !!!