Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 iulie 2013

ZAMBETE




In ce luna sa ma casatoresc, octombrie sau noiembrie?
- Noiembrie, evident!
- De ce?
- Mai castigi o luna!

Într-o casă, sună telefonul. Soţia răspunde şi vorbeşte cam 40 de minute. Soţul întreabă cu uimire:
- De ce ai vorbit aşa de puţin?
- Au greşit numărul.
 
 
Tocmai am aflat ca prietena mea are nevoie de un transplant de rinichi.
Sunt oarecum usurat deoarece stiu ca nu a respins nici un organ in 25 de ani.
 
Nu va suparati, serviti pesti in acest restaurant?
- Servim pe oricine! Pe noi nu ne intereseaza de unde aveti banii.
 
Caut fata desteapta pentru relatie indelungata.
Numarul meu de telefon este : 0722345xyz
x(x+k)n=[(n!k) xk log(n+k) ]
(1+y)n=1+ny/12!+[n(n-1) y/2]/25!
z=π/n (z-k) 
n=2
k= n+5
 
Chelner , o vodka dubla, te rog !
Domnule, daca imi permiteti , v-as recomanda sa mancati ceva inainte !
Cum , sa mananc pe stomacul gol ?!
 
Am găsit cea mai bună metodă ca să scapi de celulită.
Am plecat cu băieții o săptămână la Ibiza și când m-am întors acasă, celulita era deja plecată.
 
El şi ea la prima întâlnire.
Ea: - Eşti un tip foarte amabil, cine te-a educat aşa?
El: - Tata! El mi-a zis că dacă vrei să futi o gagică, trebuie să fii amabil!
 
Un pilot, un marinar şi Badea Gheorghe stăteau de vorbă. Pilotul spune:
- Eu, cînd aterizez, îmi sun nevasta şi o avertizez că am ajuns. Să nu am probleme!
Marinarul la fel:
- Cînd a acostează nava, dau telefon acasă, să nu am neplăceri!
Badea Gheorghe tăcea. Amîndoi au sărit pe el cu întrebările:
- Cum, tu nu faci la fel, ca să nu ai probleme?
La care el zice:
- Nu, eu sun la uşă şi mă duc la geam!
N-a scăpat nici unul pînă acum!