Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

18 iulie 2013

Pilula vesela






- Nu crezi, scumpule, ca masca din ulei de citrice ma ajuta sa arat mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu inteleg, de ce o mai scoti?
 
 
O domnisoara, in strada, catre un domn mai in varsta:
-Imi spuneti, va rog, cum pot ajunge la maternitate?
-Facand sex, draga mea, altfel n-ai nici o sansa!
 
 
Un pirat cu un picior de lemn naufragiaza pe o insula cu canibali si este capturat. Capetenia de trib:
- Vad ca te-a mai gustat cineva inaintea mea… 

Un preot şi un episcop călătoreau în acelaşi vagon. 
Episcopul l-a ignorat însă cu desăvârşire pe preot şi tot drumul a făcut integrame. Dupa o vreme, preotul văzând că episcopul clatină enervat din cap, se foloseşte de împrejurare să intre în vorbă: 
– Vă pot ajuta cu ceva, domnule? 
– Poate. Un singur cuvânt mă împiedică să rezolv acest careu. Ce are cinci litere, începe cu "piz" şi se termina cu "ă"? Definiţia cuvântului sună aşa: "specific feminin". 
– Vai domnule, e simplu: pizmă. 
– Ai dreptate, ai dreptate! Ascultă tinere, ai cumva o radiera?
 
 
 Un tip trece pe rosu la semafor. Imediat e oprit de catre o politista de la circulatie.
Tipul da geamul jos si cu o 'mecla' spasita intreaba:
- Cât?
Politista:
- 300 lei.
Tipul:
- Bine. Urca!!!.
 

O profesoara preda circulatia sanguina. Incercand sa explice cat mai clar, ea spuse:
- Acum, copii, daca stau in cap, sangele - asa cum stiti -, se va duce in cap si o sa ma inrosesc la fata.
- Da, spusera copiii.
- Atunci de ce atunci cand stau normal, sangele nu se duce tot in picioare?
Un mititel raspunse cu convingere:
- Pentru ca picioarele dumneavoastra nu sunt goale pe dinauntru.

 
Ieri, am stat cu colegii meii în jurul focului, am băut vin fiert și am cântat colinde.
Astăzi, am fost dați afară din Detașamentul de pompieri
 
In puscarie degeaba te culci cu fundul la perete daca dormi cu gura deschisa.
 
Trei lucuri poti privi la nesfarsit: apa, focul si cum parcheaza o femeie...
 
Ce poate fi mai tare decat sa castigi la loterie? Sa castigi la loterie a doua zi dupa divort.


-Cine fluieră după femeile trecute de 60 ani? 
-Oala sub presiune.

Astăzi am găsit o valiză, în parc. Când am deschis-o, am văzut că are un fund fals şi acolo erau 100 000$.
Nu-mi venea să cred ce noroc a dat peste mine. Toată viaţa mi-am dorit o valiză cu fund fals.


Cand vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie!

 
Un apel telefonic în cabinetul unui medic veterinar:- Domnule doctor, în câteva momente trebuie să ajungă la dumneavoastră
soacra mea cu o căţeluşă foarte bătrână. Vă rog să-i faceţi o injecţie
cu o otravă puternică, să nu se chinuie!
- Nici o problemă! Dar cu căţeluşa ce să fac? Ştie să se întoarcă singură acasă?