Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

26 iunie 2013






 

 
 
 
 
Vine ginerele acasa, isi scoate camasa, se intoarce cu spinarea la soacra-sa si spune:
- Scuipa!
- Ce ai, ti-e rau, cum sa-mi scuip eu ginerele?!
- Am zis sa scuipi, scuipa!
- Dar de ce?
- Doctorul a spus ca reumatismul se trateaza cu unguent pe baza de venin de vipera......
 
Vine Ion acasa fericit si multumit de sine:
Ion: Tu, Marie, am facut o afacere buna.
Maria: Ce afacere, mai Ioane?
Ion: Tu, Marie, mi-am luat garaj.
Maria: Mai Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar...
Ion: Taci, tu, din gura ca e garaj din caramida, are incalzire, apa, tot ce trebuie.
Maria: Ma Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar...
Ion: Taci, tu, din gura ca l-am luat si ieftin.
Maria:Ma, Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar noi nu avem masina.
Ion: Taci, tu, din gura. Eu ti-am zis tie ceva cand ti-ai luat sutien?
 
Vine un individ intra intr-un cabinet de tatuare si spune:
- Vreau sa-mi tatuati bestial, pe penis, o bancnota de 100 de euro!
Artistul se mira si intreaba:
- Dar de ce acolo si de ce tocmai asta???
- Simplu: unu la mana: imi place sa ma joc cu banii;
doi: imi place sa vad cum imi creste averea
si trei: cand vine nevasta-mea la mine sa-mi ceara bani , eu o sa-i spun ''Ia de-aici!''
 
Un barbat se pregateste sa traverseze strada, cand
deodata... o voce suava se aude in spatele lui: -Nu
traversa! Omul nu traverseaza si chiar in fata lui are loc
accident groaznic, trece un autobuz pe rosu si pietonii mor
toti. Ajunge barbatul la gara, vrea sa cumpere un bilet la
tren, si aceeasi voce ii sopteste: -Nu cumpara bilet la
trenul asta! Omul nu cumpara, si a doua zi afla ca trenul a
deraiat si au murit toti calatorii. -Doamne, iti multumesc
ca ai grija de mine! -Nu este Domnul, sopteste vocea suava,
sunt eu, ingerul tau pazitor! Mi-am facut doar datoria!
-Hmmm... ingerul meu pazitor... stii, tare mult mi-am dorit
sa te vad si sa-ti multumesc, nu ai putea sa te transformi
intr-o gaza , un fluture... ceva? -Ok, fluture sa fie!
Indata, un fluture vine si se aseaza in palma omului. Omul
inchide brusc pumnul, mormaind printre dintii inclestati:
-Si cand m-am insurat, pe unde zici ca umblai,
nenorocitule???
 
 
Doamna la dentist.
Suna telefonul ei, nu respunde nimeni. In 5 min
suna mobilul din nou, iarasi nu ridica nimeni.
A treia ora incepe sa sune, doctorul enervat raspunde:
- Alo? Cine este?
- Sunt sotul doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea? Da-mi-o la telefon!
- Scuze, domnule, ea nu poate vorbi acum; asteapta 5 min, eu termin, ea scuipa si te suna inapoi, ok?
 
 
Intrebari:
De ce barbatii alearga dupa femei cu care nu au de
gand sa se insoare?
- din acelasi motiv pentru care cainii fug dupa
masini pe care nu au de gand sa le conduca!
 
Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar.
 Scoate mobilul si suna. Sotia ridica receptorul.
Sotul: - Scumpo, te iubesc... Apoi inchide receptorul. Se
 intoarce inapoi si intreaba:- Cine a sunat? - Nimeni... o
prietena...
 
 
 - Ce poate fi mai rau decat o pietricica in bocanc?
- Un firicel de nisip in prezervativ.
 
I:-Cum e viata unui barbat fara nevasta?
R:-Mai ieftina!
 
I:-Care ar fi cea mai mare deceptie a unui barbat?
R:-Sa ceara mana unei fete si sa primeasca piciorul tatalui!
 
Eu am ajuns in sfarsit la o intelegere cu sotia mea. O zi ma duc eu la cumparaturi, o zi ea.
- Si sunteti multumiti ?
- Bineinteles! O zi bem, o zi mancam .
 
Un fizician îi spune sotiei sale:
- Draga mea, esti din ce în ce mai atragatoare!
- Aiurezi! Tu nu vezi cât m-am îngrasat?!
- Pai, tocmai! Cu cât creste masa, creste si forta de atractie...
 
La o scoala.
- Ia spune, Bula, cu ce seamana economia noastra de piata? întreaba profesoara.
- Cu un vapor...
- Cum vine asta?
- Pai, doamna profesoara, este ca economia noastra de piata abia se tine pe linia de plutire?
- Este.
- Se clatina din toate partile?
- Se clatina.
- Îti vine sa vomiti?
- Îti vine.
- Poti sa cobori?
- Nu poti!
- Pai vedeti...?!
 
O fetita o intreaba pe mama sa:
- Mama, de ce tata e asa de chel?
- Deoarece are multa minte.
- Dar de ce tu ai asa de mult par pe cap?
- Mananca si taci!
 
Doamna Popescu si un domn cu cainele, in statia de autobuz. Cainele se apropie de femeie. Asta, nevricoasa, zice:
- Luati-va cainele de langa mine ca simt cum mi se urca un purice pe picior!
- Bobi, vino aici, doamna are purici!
 
Un tip cu jeepanu' vede ca s-a facut rosu si se opreste maiestuos la stop.
Un Fiat 500 vine in graba mare si bang! i se infige in spate.
Soferul jeepului simte o usoara zguduitura, se uita calm in stanga, in dreapta, nu vede nimic. Apoi pe ecranul computerului de bord apare un mesaj "New hardware found. Do you wish to install it?"
 
Ion o viola pe Maria.
Maria:
-Ajutoooor!!!
Ion:
-Taci, fa, ca ma descurc si singur!
 
Calculatorul este ca nevasta: intotdeauna dupa ce il cumperi la scurt timp iti dai seama ca la aceiasi bani iti puteai lua ceva mult mai bun daca mai asteptai un pic.
 
Care este asemanarea între Trabant si un bordel?
În amândoua îti e rusine sa intri, din amândoua îti e rusine sa iesi, dar îti place înauntru!
 
La Radio Erevan, un ascultator întreaba:
- Poti sa te descurci cu sexul slab ?
Radio Erevan raspunde:
- Da, dar e de preferat sa fie tare.
 
Blonda e gravida. Tatal ei o întreaba:
-Cine e tatal copilului?
Ea raspunde:
-Închipuie-ti ca stai cu fundul pe un fierastrau circular. Ei bine, care dinte al fierastraului a facut taietura?
 
O blonda la bar i se adreseaza tânarului aratos care sta lânga ea:
-Chiar credeti ca as vrea, la cinci minute dupa ce ne-am cunoscut, sa ma culc cu dumneavoastra?
-Da, zice tânarul.
-Dumnezeule! Inseamna ca puteti citi gândurile!...
 
Sotia lui Bulă, într-o dimineată:
- Bulă, cum îti plac ouăle ?
- Mîngîiate !
 
Doua tipe. Una întreaba:
- Maria, ce lungime are penisul?
- 30 de centimetri.
- Auzi, tu ori esti proasta, ori ai avut noroc!
 
O blonda frumoasa merge la ginecolog.
- Nu stiu ce sa ma mai fac, se vaita blonda. De fiecare data când fumez, îmi vine sa fac sex.
- Mai întâi, trebuie sa va linstiti, zice doctorul. Haideti sa fumam o tigara.
O blonda îi povesteste alteia indignata:
- Închipuieti, ieri în timp ce ma plimbam prin oras, un ciudat, într-o masina sport, frâneaza brusc lânga mine si ma întreaba daca nu vreau sa fac o tura cu masina lui! Asa un tâmpit! Dar sa stii ca avea o locuinta misto!...
- Si cum va descurcati pe masina de scris?, întreaba seful secretara blonda.
- Nu stiu. Pe masina de scris n-am încercat înca...
 
O blonda îi povesteste prietenei sale:
- Ieri seara a venit seful meu la mine acasa, în vizita, si m-a violat!
- Si tu, tu nu te-ai aparat?
- N-am putut. Nu mi se uscase înca oja de pe unghii...
 
Orice om are un orizont intelectual; cind acest orizont se ingusteaza el atinge dimensiunile unui punct, si atunci respectivul spune:
"ACESTA ESTE PUNCTUl MEU DE VEDERE"
 
Sotia: -Iubitule... Ce faci?
Sotul: -Nimic.
Sotia: -Nimic?.. Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie.
Sotul: -Cautam data expirarii!
 
 
 
La ginecolog, o domnisoara speriata:- Domnule doctor, nenorocire!...
M-am jucat cu vibratorul si a ramas inauntru.
Ce sa ma fac?
- Va rog sa va intindeti aici!
Femeia se intinde, medicul o consulta putin, apoi spune:
- Domnisoara, am doua vesti pentru dumneavoastra, una buna si una rea. Cu care sa incep?
- Incepeti cu cea mai rea, spune speriata femeia.
- Vestea rea este ca n-am reusit sa scot din dumneavoastra vibratorul.
- Si vestea cea buna?
- Am reusit sa schimb bateria.
 
Unu' isi ia o pereche de cizme noi si, ajuns acasa, tot spera ca sotia le va observa. Toata ziua ea nu ii zice nimic, seara el se dezbraca complet si se prezinta in fata ei doar in cizme:
- Ce observi?
- O scula bleaga, zicea ea oftand
- Care este orientata spre noile mele cizme! zice el entuziasmat.
La care ea:
- Mai bine iti luai o palarie noua...
La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
- Reteta este pentru dvs.?
- Da.
- Stiti ca este o reteta de anticonceptionale? Acestea nu va fac nimic.
- Ba da, ma fac sa dorm linistita.
- Cum asa?
- Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Asa dorm eu linistita! ....