Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

08 martie 2013

Fwd: FW: bancuri

Aseara, nevasta-mea a lasat un biletel pe frigider:
'Nu mai merge! Nu mai pot suporta! Plec la mama!'
Am deschis frigiderul. Lumina dinauntru s-a aprins, iar berea era rece
ca gheata....
Sa mor de inteleg ce naiba voia nevasta-mea sa spuna! Frigiderul
functiona excelent!

Soacra la discutii cu ginerele:
-Costele, tu crezi ca exista alta viata dupa moarte?
-Dupa a ta, sigur!


- Tata, eu de unde am aparut?
- Problema, fiule, nu este de unde ai aparut tu,
ci de ce m-am bagat eu acolo!



Azi dimineata m-a trezit nevasta-mea:
- Te-ai cam imbatat aseara.
- Termina cu prostiile ca nu eram beat, abia daca am baut 3 beri, i-am zis.
- Bine, zice, daca spui tu. Acum rostogoleste-te din fata garajului,
ca trebuie sa ajung la serviciu.


O femeie trebuia sa treaca noaptea prin cimitir, insa ii era frica.
La un moment dat vede un tip care venea in intampinare si-l roaga s-o conduca.
Merg impreuna, discuta deschis, omul spune bancuri, femeia rade.
La un moment dat femeia spune:
- Ce barbat amuzant sunteti !....
- Sa ma fi vazut cand eram in viata !!!


Sotul prinde amantul sotiei si il ia la omor. Sotia disperata il apuca de mana:
- Ce faci?!!! Nu te gandesti ca este tatal copiilor tai?


Inainte de ultima repriza a meciului de K1, unul dintre luptatori merge la colt
si il intreaba pe antrenorul sau:
- Cum stau?
- Daca reusesti sa il omori in ultima repriza, faceti egal!


Discutie pe un site de matrimoniale:
- Sunt inalta frumoasa, desteapta...
- Iti place sexul?
- Bineinteles!
- Faci 69?
- Da, peste cateva saptamani!


I-am zis sotului meu ca, daca nu imi cumpara o rochie noua,
ies goala pe strada, sa vada lumea ca nu am cu ce sa ma imbrac!
- Si ce a zis?
- Daca tot iesi, adu-mi si mie doua beri!



I: - De ce are femeia orgasm ?
R: - Motiv să mai ţipe o dată la bărbat !!! (LOL!!!!)



La politie:
- Deci, hotul v-a furat cerceii, bratara de aur si lantisorul de la gat?
- Da, domnule politist.
- Si de ce nu ati strigat dupa ajutor?
- Riscam ca hotul sa-mi vada si dintii de aur


O tipa cu Ferrari mergea pe autostrada cu 19 km la ora. O opreste
politia si ii zice:
- Domnisoara, de ce mergeti pe autostrada doar cu 19 km la ora?
- Pai, daca asa scrie pe indicatoare! A19! raspunde tipa.
- Pai, nu, aia e autostrada, A de la autostrada si 19 de la numarul autostrazii.
- A! Gata, am inteles.
- Dar domnisoara din dreapta, de ce e asa galbena la fata?
- Habar n-am. Asa e de cand am iesit de pe A320.


Statusul unei fete pe Facebook:
'Un tip a venit la mine si mi-a spus ca, daca ma culc cu el, imi da un
Blackberry.
Ce nesimtit!'
[Posted 2 hours ago via Blackberry]