Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

23 februarie 2013




 
 
 
Secretara deschide cu piciorul uşa directorului:
- Din această clipă, salariul meu va fi de 3 000 şi voi avea 4 zile de odihnă!
Directorul:
- Cine ţi-a zis asta, draga mea?
Secretara:
- Ginecologul şi avocatul!

Adam şi Eva se plimbă prin Paradis.
Eva :  - Adam, mă iubeşti ?
Adam : - Am vreo alternativă ?

Bărbatul ideal nu bea, nu fumează, nu se droghează, nu înşeală, nu înjură şi nu există.

O femeie se duce la Confucius:
- Mărite Înţelept, am şi eu o întrebare. De ce o femeie care face dragoste cu 10 bărbaţi este considerată o desfrânată, în timp ce un bărbat care se bucură de 10 femei este considerat un adevărat bărbat?
Înţeleptul Confucius îi răspunde:
- Vezi tu, copila mea. Un lacăt care este deschis de 10 chei, nu e un lacăt bun, în timp ce o cheie care deschide 10 lacăte, ce mai cheie este...

Doi poliţişti mergeau pe stradă. La un moment dat văd un puşti fumând şi-l iau la întrebări:
- În ce clasă eşti, mă?
- În clasa a 2-a.
Unul din ei începe să-l certe, la care celalalt îi spune:
- Ce-ai cu el? Tu în clasa a 2-a nu fumai?
- Ba da, dar eu aveam 18 ani!

Un ţigan intră într-un bar, se aşează la o masă şi strigă:
- Ospătar, un rom aici.
Ospătarul:- Te-am văzut, dă-te dracu'!

Gânduri pentru anul 2013:
  OPTIMIŞTII:- Vom ajunge cu toţii să cerşim!
  PESIMIŞTII:- De la cine?

Un băiat avea un câine slab, cu care se plimba pe stradă, când întâlneşte un om cu câini lupi care-i spune:
- Dă-te la o parte că dau câinii pe tine!
- Nu vreau !
Atunci omul dă drumul la lupi dar câinele slab îi mănâncă de vii:
- Ce rasă-i câinele tău?
- Nu ştiu ! Mi l-a trimis mama din Africa, avea mult păr la gât , dar l-am tuns!

În faţa Palatului unui super bogat şeic arab opreşte un autocar plin de femei în vârstă. Acesta, plictisit, îşi întreabă servitorii:
- Cine sunt? Iar turişti?
- Nu stăpâne, sunt soacrele Dumneavoastră!

Tiganu' povesteşte:"Mă duc dimineaţa la pescuit, şi stau, şi stau..., şi seara prind un amărat de peştisor galben...Mă uit în găleată: goală, mânca-ţi-aş...
Zic: - Du-te-n amaru tău, amărâtule, şi îl arunc!
Mă duc spre casă cu bicicleta, ce să vezi:se face'un Merţan ăsta, de zic toţi că l-am furat.
Ajung acasă, o vilă , mânca-ţi-aş...O întreb pe Piranda:
- DE unde-i vila asta tu, că-ţi mănânc pipota!
- Nu ştiu, mă ţigane!
Îi povestesc ce-am păţit, şi-atunci îmi zice ţiganca: Ia o oală cu râme, şi-i du la peşte şi-i mulţumeşte! şi-ajung la lac, îl strig pe peştişor, şi-l întreb: Cum să te răsplătesc, peştişorule?
Şi el zice că are tot ce vrea, că-i fermecat, mânca-mi-ar, da' zice că ar vrea o partidă de amor. Şi se dă de trei ori peste
cap, şi se face o mândreţe de fată de 13 ani...onorată instanţă...

Bărbaţii sunt precum pantofii!!
- cei care îţi plac, te costă...
- foarte puţini merită păstraţi mai mult de un sezon...
- dacă nu îi iei potriviţi, s-ar putea să te bată ...
- cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor să intre......
- oricât le-ai vorbi, nu devin mai maleabili....
- unul singur nu e de ajuns decât pentru cenuşărese...
- unii merită lăsaţi la uşă...
- lumea te judecă în funcţie de ei...
- alte femei te invidiază pentru ai tăi, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor...
- cei şireţi trebuie legaţi...
- şi ca o regulă de aur: toţi trebuie călcaţi în picioare !!!

Numai pentru bărbati:
Indiferent de cât de frumoasă, deşteaptă, inteligentă, 90-60-90, etc. este o femeie, tineţi minte un lucru
- ŞI DE ASTA E SĂTUL CINEVA!