Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

21 decembrie 2012

O blondă merge cu peştişorul la veterinar.
- Eu cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:
- Mie mi se pare că e destul de liniştit.
- Staţi, că încă nu l-am scos din apa!


Politistul catre sofer:
- Va rog sa coborati din masina!
-Sunt prea beat sa pot cobori, urca tu!



Eu nu inteleg de ce in parc scrie: ''Interzis animalelor!''. Ce,
animalele pot citi?!


După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei:
- Străbunicul meu a luptat împotriva Rozelor, bunicul meu în războiul
împotriva republicanilor, tatăl meu împotriva nemţilor în cel de-al doilea
război mondial.
La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse:
- Dar ce are familia asta de nu se poate înțelege cu nimeni?

Doi șoferi ucraineni sunt opriți la vamă:
- Ce transportați?
- Calculatoare de buzunar!
Controlează vameșii camionul și găsesc pistoale, mitraliere, grenade, etc.
- Astea sunt calculatoare??
- Păi noi în Ucraina așa ne facem socotelile!


Aseara am vazut o tipa simpatica la bar, m-am apropiat de ea si am
intrebat-o daca i-ar placea sa o servesc cu un pahar de bautura.
- Nu ai o prietena? imi zise ea. Tipi ca tine intotdeauna au o prietena…
- Nu, din pacate ne-am despartit acum o luna, o asigur eu.
- Oh, imi pare rau, suspina ea…Te rog, vino sa servim un pahar de vin
impreuna, fac eu cinste.
Dupa cateva pahare, un sarut si o imbratisare, ne-am trezit la ea acasa in
pat si
am facut dragoste ca doi nebuni.
...
In timp ce ma imbracam pregatindu-ma sa plec, imi zise tipa:
- Deci… Arati foarte bine, esti un tip de treaba si pe deasupra, esti
uimitor la pat!… Pot sa te intreb cum naiba de te-ai despartit de prietena
ta?!…
- A aflat nevasta-mea!… ii raspund eu, iesind in pripa...