Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 iulie 2012

Petrecere mare într-un bloc. Bătaie în uşă:
- Deschideţi, Poliţia!
- Noi am chemat prostituatele, nu pe voi!
- Pe noi ne-au chemat vecinii voştri.
- Atunci mergeţi la ei!

- D-le doctor, imi tremura mainile tot timpul.
- Bei mult?
- Nu, mai mult dau pe jos....

Profesorul de psihologie explica:
- Cel mai bun mod de a salva o femeie de la depresie este sexul.
Un student intreaba:
- D-le profesor, si cum poti aduce o femeie la depresie?

Ion vine intr-o zi la Gheorghe si-i spune :
- Asculta, mi-a murit unchiul, poti sa-mi imprumuti costumul tau cel negru?
- Bine-nteles ! La asa un necaz, sigur ca te ajut !
Trece o luna, dar Ion nu aduce costumul inapoi. Se duce Gheorghe cam
suparat, la Ion :
- A trecut o luna, unde e costumul?
- Pai... la unchiul !

De ce numai 10% dintre femei ajung in rai ?
Pentru ca, daca ar ajunge mai multe, acolo ar fi iadul...

Mama isi cearta fiica de 16 ani:
-Ia exemplu de la mine. Am deja 45, dar de 20 ani iubesc unul si
acelasi barbat..
-Hm...Imi imaginez ce taraboi va fi cand va afla tata!

Trei barbati vorbeau intr-un bar despre sex.
Italianul: 'Saptamina trecuta, m-am culcat cu draga mea Lucia, a fost
grozav. Am uns-o toata cu ulei de masline, am facut dragoste patimasa
si la final ea a gemut pentru 5 minute.'
Francezul: 'Saptamina trecuta, am facut amor cu iubita mea Amelie, a
fost grozav. Am intins frisca peste tot trupul ei, am facut dragoste
ca nebunii si la final ea a tipat pentru 15 minute.'
Romanul: 'Ei bine, saptamina trecuta si eu am facut dragoste cu Maria
mea. Am dat-o prin untura, am facut sex si apoi ea a urlat sase
ceasuri.'
Uimiti, italianul si francezul il intreaba:
'Ce naiba ai putut tu sa-i faci sotiei de-a tipat 6 ore ?'
'Mi-am sters mainile pe draperiile din sufragerie !'



Cica se duce un tzigan la pescuit cu un Mertz 600 SEL.
Coboara tziganu din masina, scoate mulineta de aur ultimul racnet cu
fir de matase naturala si ac de diamant si da la peste. Cand ce sa
vezi minunatie: prinde pestisoru de aur.
Ptiuuuuu....
La care pestisoru': - Stii eu sunt pestisoru' de aur cu alea 3 dorintze ...
Tziganu: ZI CE VREI.

O batranica moare si ajunge la portile raiului unde se intalneste cu
Sf. Petru cand, deodata, se aude un urlet groaznic venind dinspre rai.
- Vai de mine, ce se intampla acolo ? Intreaba batranica. - Nu va
faceti griji pentru asta, raspunde Sf. Petru, ii gaurim unuia
omoplatii sa-i montam aripile de inger. Batranica, vadit deranjata de
acest fapt, da un pas inapoi cand, deodata, se mai aude un urlet. -
Vai de batranetile mele, dar asta ce-a fost ? - Aaaa ... nu e motiv de
ingrijorare, ii gaurim unuia capu` ca sa-i montam aureola. Batranica
dand din cap in semn de dezaprobare spune: - Eu nu pot sa fac asta, ma
duc jos in iad. - Vai, dar nu puteti face asta, spune Sf Petru, veti
fi sodomizata si violata. Cu un aer victorios batranica raspunde: -
Da, dar macar am gaurile facute ...


Intorcandu-se de la coasa cu caruta plina, Vasile isi mana de zor
calul. In faptul serii fiind, isi biciuia bidiviul din ce in ce mai
tare.
La un moment dat, satul de atata cotonogeala, calul se opreste in
drum, se intoarce catre Vasile si, cu o privire plina de
expresivitate, ii spune:
- Mai, Vasile, da-o ma-n aia ma-sii de treaba ! Dai in mine ca intr-o
vita. Nu te gandesti ca sunt si eu din carne, ca simt fiecare lovitura
si sufar enorm. Ce dracu', ma Vasile !
Auzindu-si calul vorbind, ingrozit, Vasile arunca haturile din maini
si o rupse la fuga peste fanete livid la fata. Credinciosul lui caine
il urma indeaproape.
La un moment dat, obosit, Vasile se opri si se aseza pe o piatra. La
scurt timp sosi si cainele care, gafaind, ii spuse:
- Ba, Vasile, sa fiu al dracului, ce m-a speriat calul ala cand a
inceput sa vorbeasca


La 18 ani, m-am dus la un medic pentru un consult.
Am fost trimisă la alţi 4 de diverse specialităţi, pipăită, dezbrăcată
de fiecare dată, mi s-au făcut diverse măsuratori, mi s-au prescris
medicamente pentru o zi şi am fost chemată din nou a doua zi la
consultaţie...
Am împlinit 55 de ani, m-am prezentat la un medic, am cerut o
consultaţie generală, mi-a luat pulsul, mi-a prescris medicamente
pentru o lună, fără a ma dezbrăca sau pipăi... Ca să vezi ce rapid s-a
dezvoltat medicina...