Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 iulie 2012

Intr-un sat, izolat de lume, intră un tip cu caruta:
- Oameni buni, oameni buni! Am adus cărbune!
Iapa toata în spume, moarta de oboseala se intoarce si-i spune:
-Daaa ma', in mortii ma-tii... tu ai adus.....



Nevasta mea spune că sunt prea curios, cel putin aşa scrie în
jurnalul ei secret...



Ce are 2 ochi si 150 de dinti?
- Un crocodil.
- Dar ce are 2 dinti si 150 de ochi?
- Un autobuz cu pensionari!



Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza.
De trei zile ma chinui sa intru-n curte...



Daca beau alcool, sunt alcoolic.
Daca beau Fanta, sunt fantastic?



Cativa tigani refuza sa treaca la ora de vara din motiv ca nu vor
sa dea ceasurile inapoi!


In timp ce mama lui probeaza noua haina de blana, Bulisor o
priveste reprobator:
-Nu-ti este deloc mila, nu te gandesti la cat a suferit bietul
animal ca tu sa poti purta blana asta?
Mama ii arunca o privire furioasa:
-Cum poti vorbi astfel despre tatal tau?!

Imi taie azi unu' calea la semafor, imi franeaza in fata si apoi
imi ocupa si locul de parcare la supermarket.
Colac peste pupaza, imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit
cheia de vopsea….

Prietena mea a strigat la mine:
- "Dispari! Pleaca din casa asta, sa nu te mai vad!!!" In timp ce
ma indreptam catre usa a zbierat iar:
-"Sper sa ai parte de o moarte lenta si dureroasa dobitocule!!"
Atunci m-am întors şi i-am răspuns:
-"Aha, deci vrei să raman?"

Singura data cand politicienii spun adevărul este atunci când se
fac mincinoşi unii pe altii!!

- Hai, somnorosule, scoala-te!
- Oana, lasa-ma sa dorm...
- Nu sunt Oana. Sunt sotul ei...

La curtea lui Stefan-cel-Mare, vine un sfetnic:
- Mǎria ta, Mǎria mea e la tine?

O sa-l numesc "smart phone" in ziua in care o sa strig "Unde
dracu' mi-e telefonul" si el o sa raspunda "Sunt aici sub geaca"

Se ceartă soţul cu soţia.
Soţia: - În viaţa mea au fost doar doi barbaţi adevaraţi!
Soţul, cu o mare curiozitate, întreabă: - Dar al doilea cine e?
Soţia răspunde: - Ce întrebi de al doilea?...Tu nici pe primul
nu-l cunoşti...

Dupa ce o femeie a fost violata, ofiţerul care investiga cazul i-a zis:
- " Daca va mai aduceti aminte ceva despre atacator sa ne spuneti,
va fi un mare ajutor în ancheta noastră." -"Mai era ceva" a spus ea
"Era suporter al echipei Concordia Chiajna"
- "Off, pai de ce nu ati spus asa" a zis ofiţerul zâmbind, "Il cunoastem."


Tatal catre fiica:
-Unde mergi draga imbracata asa frumos?
-In baie tati, sa-mi fac poze pentru Facebook...

Nevasta catre Ion:
-"Ioane iti place placinta?"
-"Daaa" zice Ion
-"Da' merele iti plac?" intreaba ea
-"Nu" raspunde Ion
-"Ei atunci n-o sa-ti placa ce ti-am facut"
-"Placinta cu mere?!?" intreaba Ion
-"Nuuu.." zice ea "m-am culcat cu frate-tu!"

De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai
ramas fara el.
...Hartia igienica e un bun exemplu...


Barbatul este fiinta, care mai degraba ar
muri pentru femeia iubita decat sa
traiasca cu ea!



Un tip isi banuia soţia ca il inseala. A aşteptat să plece în acea
seară la munca şi a sărit într-un taxi să o urmareasca. Pana la urma a
aflat că lucra intr-un bordel. Atunci ii spune taximetristului:
- "Vrei sa faci repede 100 de euro?"Taximetristul:
- "Sigur, ce trebuie să fac?"
-"E simplu, intri inauntru, o scoti afara pe nevasta-mea si o bagi
in masina ca sa o duc acasa". Intra taximetristul si cateva minute mai
târziu, o scoate pe curvă de par si o arunca in masina:
-"Ia, tine-o bine"zice
Tipul se uita la ea din cap pana in picioare si-i spune taximetristului:
-"Ce faci domne', asta nu-i sotia mea!!"
-"Stiu" zice taximetristul " e sotia mea, ma duc inapoi dupa a ta!"

Harry Potter are pe frunte o cicatrice in
forma de fulger deoarece in copilarie a fost lovit de un Opel.

Doi prieteni stau de vorba:
- De ce esti suparat?
- M-am certat cu sotia.
- De ce?
- Nu ne intelegem in legatura cu concediul. Eu vreau in Thailanda.
Ea vrea sa vina cu mine...

Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si sa-ti intre
acul in cur!!

Un tip se plange unui vecin:
-Ioane, am prins feciorul tau la mine in beci!
-In beci si eu pot sa-l prind. Incearca sa-l prinzi in camp!

In fata unei usi:
- Deschide, iubito !
- Nu pot, sunt dezbracata.
- Nu-i nimic, sunt singur !
- Eu nu.