Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

22 iulie 2012

Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
Daca succesul continua, mai apar si altele...

==
Baiatul catre fata:
-Ai vrea sa fii soarele vietii mele?
-Paai...da!
-BUUN! Atunci stai la 92,955,887.6 mile departe de mine!

==
Vitejie, onoare si curaj -
trei semne distincte ale starii de ebrietate
==

Un tip la spovedanie:
- Părinte, am păcătuit. Am păcălit un evreu.
- Fiule, ăsta nu e păcat! E un miracol!

==

Badea Gheorghe merge la doctor cu o sarsana plină cu bunătăţi.
Intră în cabinet, o desface şi-l îmbie pe acesta:
- Da serviţi domn doctor, îs bune, îs bio, îs ecologice!
Şi numai ce nu-i pune pe birou cârnaţi, caltaboşi, jumeri, slană, brânză.
- Păi bine mă Gheorghiţă, cum să le iau pe toate astea fără bani ?
- Nicio problemă, zice Gheorghe scoţând portofelul din buzunar,.
am adus şi bani!

==
Ion coboară pe Feleac cu căruţa. Muierea şi pruncul lângă el.
Ajung ei în Piaţa Avram Iancu şi pruncul întreabă:
- Tată, tată, cine-i omu' asta de fier?
- Măi copile, nu ştiu!
Merg mai departe şi ajung în Piaţa Teatrului:
- Tată, tată, dar casa asta mare cu doi lei deasupra ce-i?
- Măi copile, nu ştiu!
Ajung în Parcul Central şi copilul întreabă:
- Tată, tată, da' apa asta mare cum se cheamă?
- Mă copile, nu ştiu!
Moment în care mumă-sa Măria zice:
- Dar mai taci mă copile c-o fi şi tată-tu obosit!
La care Ion zice:
- Taci, tu muiere! Lasă copilu să-ntrebe! Că numa aşe învaţă!

==
La plecarea din România, spaniolii au fost întrebaţi de reporteri:
- Ce credeţi despre civilizaţia din România ?
- Credem că ar fi o idee bună!