Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

04 iunie 2012

Un poliţist opreşte o blondă pentru viteză:
- Permisul de conducere vă rog!
- Cine să vă mai înţeleagă? Ieri mi-l luaţi şi azi vreţi să vi-l arăt!
-------------------
Soţia către soţ:
- Vezi băieţelul ăsta din poză?
- Da, îl văd.
- La opt, deseară, îl iei de la grădiniţă!
---------------
Ce s-a întâmplat cu mine? – bolborosea un tip, revenindu-şi după o
operaţie chirurgicală.
- Aţi nimerit într-un accident rutier şi aţi fost operat.
- Înseamnă că sunt în spital?
- În mare parte, da…
---------------------
- Ce ţi-a zis nevasta când te-ai întors târziu de la chef?
- Nimic, oricum trebuia să-mi scot dinții din faţă...
-------------------
Se duce un cercetător britanic într-un bar şi se aşează la masă.
− Barman, 10 whisky!
Le bea pe toate.
− Barman, 9 whisky te rog!
Le dă pe gât şi pe astea.
− Barman, mai adu încă 8 whisky!
Le consumă şi pe astea şi tot aşa cu 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 whisky.
După ce le termină pe toate, cercetătorul îi zice barmanului:
− Să ştii că în urma acestui experiment am făcut o constatare foarte
interesantă.
− Păi care este această constatare?
− Uite, nu ştiu cum se face, dar am observat că cu cât beau mai puţin,
cu atât mă îmbăt mai tare.
----------------
 Badea Gheorghe merge la doctor cu o sarsana plină cu bunătăţi.
Intră în cabinet, o desface şi-l îmbie pe acesta:
- Da serviţi dom doctor, îs bune, îs bio, îs ecologice!
Şi numai ce nu-i pune pe birou cârnaţi, caltaboşi, jumări, slană, brânză...
- Păi bine mă Gheorghiță, cum să le iau pe toate astea fără bani?
- Nici o problemă, zice Gheorghe scoţând un plic din buzunar, am adus şi banii!
----------------------
Ion şi Vasile trag peste noapte la un hotel.
Pe la miezul nopţii Vasile face un atac de cord şi moare.
Sună Ion la 112, vine ambulanţa, poliţia, ancheta, tot tacâmul.
La final poliţistul îl întreabă pe Ion:
- Bade, n-ai auzit, o zis ceva, o gemut? Dă-ne mai multe detalii !
- Apoi o zis că îi rău.
- Ş-apoi tu ce i-ai zis ?
- D-apoi cui îi mai ii bine în ziua de azi?
---------------------
-Dragul meu, ce-ar fi să ne cumpărăm o maşină? Am vedea şi noi lumea.
- Care? Asta sau cealaltă?