Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

17 mai 2012

Un dialog de dimineata:
- Scumpo, stii, cand ma barbieresc dimineata, ma simt cu zece ani mai tanar.
- Dar nu ai putea sa ta barbieresti seara?

O pereche sta pe banca in parc
El : Pot sa-mi incalzesc mainile intre picioarele tale?
Ea: La urechi nu ti-e frig?

Un tip are o fabrica de carnati. Intr-o buna zi, il aduce pe fiul sau
la munca sa vada mostenirea familiei si ii face marele tur. Asta micu,
rasfatzat de-ti venea sa-l bati, snob si plictisit, nimic nu il
impresiona.
In fine il aduce taica-su in inima fabricii, totul nou si ultra modern
si cu mandrie declara (ca o ultima chestie care l-ar putea impresiona):
- Uite fiule, vezi aparatul asta? intr-o parte bagi cate un porc si
prin alta ies carnatii!
Fiul, cascand:
- Da tata, foarte interesant.dar n-ai si un aparat in care sa bagi un
carnat si din care sa iasa un porc?
La care tatal, infuriat:
- Ba da, fiule. pe ma-ta..

O Femeie sta la ocazie in Apahida. Opreste o masina. Femeia:
- Bade, sui pe mine pan' la Cluj?
Soferul:
- Sui, sui, cum sa nu, dar cine mai mana motoru, no ?



Conducînd o doamna la masa, Mark Twain i-a spus:
- Ce frumoasa sînteti!
Mai putin amabila, doamna i-a raspuns:
- Îmi pare rau ca nu pot sa va reîntorc acest compliment !
- Oh ! a raspuns Twain. Procedati ca mine, doamna ! Mintiti !

Cum face un barbat exercitii de gimnastica pe plaja ?
Isi suge burta de cate ori vede niste bikini.

Intrebare: Cand te uiti cu un singur ochi la soacra ta?
Raspuns: Cand apesi pe tragaci.

Un politist gaseste un pinguin si il duce la sectie la care seful:
-Ce faci cu pinguinul asta, du-l la gradina zoologica.
A doua zi apare din nou cu pinguinul.
-Ma ti-am spus sa-l duci la gradina zoologica.
-Am fost ieri la gradina zoologica. Azi mergem la cinema.

La intrebarea "Ai facut sex vreodata cu un coleg de serviciu?" exista
un raspuns sincer: "Am intretinut relatii sexuale zilnice cu seful meu
direct...El ma f*tea la cap si pe mine ma durea in c*r!"

O batrinica reclama la politie un viol.
- Şi cum zici c-a fost, maica?
- Apoi, era noapte, intuneric, opreste o masina linga mine, coboara
unul, ma izbeste pe capota si mi-a tras-o pe la spate.
- Şi, matusica, i-ai vazut fata?
- D-apai n-am apucat.
- Dar vreun semn particular, la vreo mina, ceva, un tatuaj?
- N-am vazut, maica, pe bezna aia.
- Masina ce culoare avea?
- Pai, ce sa zic, era inchisa, dar pe-ntuneric si fara ochelari...
- Dar numarul?
- Aaaa, numarul a fost bun, ce sa zic!

Pe plaja două doamne se uita la un tip tanar:
- Cum ti se pare acest băiat?
- Judecând după zgârieturile de pe spate, este un băiat foarte bun!

La semafor, 2 smecheri intr-o masina striga dupa o blonda:
- Pisi, pisi...da' ce mananci tu de esti asa frumoasa?
Blonda:
-Banii, la fraieri ca voi!

Autobuzul pleaca din statie , dupa el alerga o doamna si striga:
- Oameni buni, opriti va rog autobuzul! Intarzii la lucru!
Pasagerii il roaga pe sofer sa opreasca. Doamna se urca si spune bucuroasa:
- Am reusit... Biletele la control!

Bulă super concentrat se uită la tv la meci şi dintr-odată . poc!
Primeşte o tigaie în cap de la soţie:
- Ce ai femeie?!
- Am găsit în buzunarul tău un bilet pe care scrie numele de Isabela
Maria, cine e?!
- Un cal de curse pe care am pariat, răspunde senin Bulă.
A doua zi se întâmplă acelaşi lucru dar Bulă primeşte o tigaie şi mai
zdravănă în cap:
- Acuma ce naiba mai ai cu mine?!
- Te-a sunat calu!

Daca intalnesti o femeie frumoasa, cu ochi stralucitori, buze umede si
care freamata din tot corpul, las- o in pace: are gripa !!

Bulă merge la un bordel.
- Vreau o fată, dar să ştiţi că eu sunt sadic. Plătesc oricât!
Patroana îl conduce într-o cameră de lux.
- La mine, plata e înainte, zice fata. Am auzit că eşti sadic, aşa că
vreau banii înainte. 2000 de euro!
...Scoate Bulă banii şi-i dă fetei.
- Auzi, zice fata, dar cum se manifestă sadismul tău?
- Mai întâi te bat, după care te f*t, după care iar te bat, apoi te
f*t din nou.
- Până când? întreabă îngrozită fata.
- Până când îmi dai banii înapoi.

- Bulă, ce ai vrea să îţi scrie pe cruce, după ce mori?
- Ceva simplu şi concis.
- Ca de exemplu?
- Vin imediat!

- Marie, sa stii ca eu niciodata n-am sa te pot iubi pe cat meriti.
- Pai mai Ioane, atunci de ce nu-l aduci si pe Gheorghe?

- Doriti sa vedeti zambetul enigmatic al Monei Lisa, fara sa vizitati
Louvre-ul?
- ...?!
- Intrebati-va sotia, pe ce v-a cheltuit salariul...