Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 mai 2012

Patru situatii ipotetice

Prima situatie


Un barbat însurat avea o aventura cu secretara sa. Într -o zi,
pasiunea lor s-a dezlantuit si s-au dus la casa ei; epuizati datorita
unui sex dezlantuit pâna târziu, au adormit, trezindu-se pe la 8
seara. Când barbatul îsi punea hainele, îi ceru femeii sa-i scoata
pantofii afara si sa-i murdareasca cu iarba si pamânt. Desi intrigata,
a facut asta; el îsi puse pantofii, se urca în masina si pleca acasa.
- Unde ai stat ?- îl întreba nevasta când intra.
- Draga, nu pot sa te mint: sunt încurcat cu secretara mea si am fost
toata seara sa facem dragoste. Am adormit si nu m-am trezit pâna la
ora asta.
Sotia lui se uita în jos, îi vede pantofii si îi spune :
- Ticalos mincinos !!! Ai fost sa joci golf !!!
______________________________ ______________________________ _

A doua situatie

Un functionar de la Pompe Funebre lucra într-o noapte pâna târziu.
Munca lui consta în examinarea corpurilor mortilor înainte de a fi
trimise la groapa sau incinerate. Când examina corpul domnului Juan,
care urma sa fie incinerat, facu o uimitoare descoperire : Juan avea
"organul" cel mai mare pe care-l vazuse vreodata !!!
- Regret, domnule Juan - zise functionarul - dar nu pot trimite la
incinerat asemenea " organ". Trebuie sa fie pastrat pentru
posteritate. Spunand asta, taie "organul", îl puse în valijoara lui si
se duse acasa.
Prima persoana careia i l-a aratat, a fost sotia lui :
- Am sa-ti arat ceva ce n-o sa-ti vina sa crezi - îi spuse si deschise
valijoara.
- Dumnezeule !!! - striga ea - Juan este mort !

______________________________ ______________________________ _

A treia situatie

O pereche de vârsta medie care aveau doua fete frumoase adolescente
s-au hotarât sa mai încerce pentru ultima oara sa aiba un baiat pe
care si l-au dorit întotdeauna. Dupa multe luni de încercari, în
sfârsit sotia ramase însarcinata si nascu un baiat sanatos 9 luni mai
târziu.
Fericitul tata alerga sa-si cunoasca noul copil, si vazându-l se
îngrozi, deoarece copilul era cel mai urât bebelus  pe care îl vazuse
în viata lui. Se duse sa-si vada nevasta si îi spuse ca nu vede
posibilitatea ca el sa fie tatal acestui copil.

- Uita-te si tu la cele doua fete frumoase pe care le-am facut înainte !

Apoi privind-o cu neîncredere o întreba :

- Nu cumva m-ai înselat ?
Femeia surâse dulce si îi spuse :

- De data asta nu, dragul meu !

______________________________ ______________________________



_A patra situatie

O femeie era în pat cu amantul ei când aude ca sotul ei deschide usa
de la intrare.
- Repede - îi spuse- ramâi în picioare în colt. Apoi îl unse cu ulei
pe tot corpul si îl pudra cu talc. Nu te misti pâna îti spun eu - îi
sopti, simuleaza ca esti o statuie.
- Ce este asta, draga ? - o întreba sotul când intra în camera.
- Ah, este o statuie - raspunse ea.  Popestii  au cumparat una pentru
dormitorul lor si mi-a placut atâta, încât am cumparat una si pentru
noi.

În jur de ora doua de dimineata, sotul coborî din pat, se duse la
bucatarie si se întoarse cu un sandwich si un pahar de lapte.
-Ia, îi zise statuiei, manânca ceva. Eu am stat în picioare ca un
idiot 3 zile în casa lui Popescu si nimeni nu mi-a dat nici un pahar
cu apa.