Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

19 mai 2012

El o saruta pe buze
Precum fac mai toti strengarii,
Ea stranse usor din pulpe
Si ii sparse ochelarii!

2 pitzi de bamboo:
- fataaaaa! mi-au crapat buzele de la frig!
- ti-am zis fataaa, iarna sa porti chiloti.

Soţia mea a fost asistenta unui magician mulţi ani. Cred că a învăţat
câteva trucuri bune de la el. De exemplu, vin ieri de la muncă, intru
în dormitor, mă vede şi strigă:
- "Abracadabra!" Şi deodată, ce să vezi? Prietenul meu, Bulă, a ieşit
dezbrăcat din dulap.
Am râs cu lacrimi, săracu' Bulă, mi-era milă de el, cred că se întreba
ce dracu' s-a întâmplat de a ajuns gol la mine în dulap
Merge o baba la doctor si intreaba unde e inima. Doctorul ii raspunde:
In partea stanga, sub san. A doua zi, titlu in ziar: O batrana, in
incercarea de a se sinucide, s-a impuscat in genunchi.

Cariera mea de ofiţer de poliţie sub acoperire a durat doar doua zile.
Toti mi-au spus să port haine simple, sa nu ies in evidenta, dar
nimeni nu a menţionat nenorocita aia de cascheta !!!


Intr-un magazin intra un negru cu un papagal imens, colorat viu, pe
umar. Vanzatoarea exclama uimita: - Vai, ce frumos este! De unde il
ai? - Din Africa , raspunde repede papagalul.