Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

24 aprilie 2012

Ionescu are, de ani întregi, prostul obicei de a se sprijini cu mâna

de perete în momentul în care vrea sã se ridice din pat. Cu timpul, pe
perete s-a fãcut o patã urâtã, care stricã aspectul dormitorului.
Vine si vremea zugrãvitului. Ioneasca îl conduce pe zugrav, un bãrbat
mai în vârstã, prin toate încãperile apartamentului. În cele din urmã,
îi spune:
- Veniti acum în dormitor, si o sã vã arãt unde pune sotul meu mâna în
fiecare dimineatã, când se trezeste...
Speriat, mesterul spune:
- Multumesc frumos, dar as prefera mai degrabã un pãhãrel de tuicã...

____________________________________________________________________________


Un cowboy batran a intrat intr-un bar si comanda o cafea.
Pe cand isi bea cafeaua, langa el se aseaza o tanara. Cere o cafea,
apoi se intoarce catre cowboy si-l intreaba:– Esti un cowboy adevarat?
El ii raspunde:
– Mi-am petrecut toata viata imblanzind taurii, mergand cu cirezile,
concurand la rodeouri, reparand tarcurile, ajutand la nasterea
viteilor, descarcand fanul in iesle, facand curatenie in grajduri si
hranindu-mi cainii de paza, asa ca, da, cred ca sunt un cowboy
adevarat.
La care, fata ii spus:
– Eu sunt lesbiana. Imi petrec toata ziua gandindu-ma la femei. De
cand ma scol, dimineata, ma gandesc numai la femei.
Cand fac dus, ma gandesc la femei. Cand ma uit la TV, ma gandesc la
femei. Ba ma gandesc la femei chiar si cand mananc.
Se pare ca totul ma face sa ma gandesc la femei.
Cei doi isi beau cafeaua in tacere.
Dupa o vreme, de cealalta parte a batranului cowboy se aseaza un
barbat, care-l intreaba:
– Esti un cowboy adevarat?
La care cowboyul ii raspunde:
– Asa am crezut dintotdeauna, dar, tocmai am descoperit ca sunt lesbiana.
____________________________________________________________________________

Tatăl si fiul la pescuit:
- Fiule, dă-mi te rog pâine pentru nadă.
- Am mâncat-o.
- Atunci dă-mi mamaliga.
- Nu mai e...Am mâncat-o.
- Ok, hai mananca si râmele şi sa mergem acasă.