Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

29 martie 2012

Un poliţist vine-ntr-o zi acasă cu un televizor ultimul răcnet.

- De unde ai

televizoru'? întreabă soţia.

- L-am câştigat la un concurs organizat de poliţie.

- Ce fel de concurs?

- De matematică.

- Şi ce v-au dat de făcut?

- Cât fac 5x5? Iar eu, cu 17, am ieşit pe locul trei.

Doi poliţai discută:

- De ce îţi tot freci mâinile?

-

Că mi-e frig...

- Da' de ce nu-ţi bagi mâinile în buzunar?

- Acolo mi-s mănuşile.

Doi poliţişti se întâlnesc:

- Mă, se apropie Paştele, ţi-am cumpărat un ou Kinder.

Se întâlnesc şi a doua zi:

- Ce zici, ţi-a

plăcut oul?

- Ciocolata era excelentă, dar capsula am înghiţit-o cam greu.

De ce stă un grup de poliţişti în faţa unei şcoli ajutătoare?

E întâlnirea de zece ani.

Doi poliţişti:

- Bă, Vasile, ce tremuri aşa, bă, ce-ai păţit?

- Am stat puţin în frigider.

- De ce, bă?

- Păi, Şefu', nu ne-aţi zis că poliţaii trebuie să aibă sânge rece?

Un poliţist se bărbiereşte. Sună telefonul.

Poliţistul se taie... De ce?

Să ştie unde a rămas...

Un poliţist vroia să-şi ia televizor. Intră într-un magazin de

electronice, vede unul potrivit şi îi spune vânzătorului.

- Ne pare rău, dar aici nu servim poliţişti.

Vine

poliţistul şi a doua zi, de data aceasta îmbrăcat în civil şi cu

o mustaţă falsă.

- V-am mai spus o dată că nu servim poliţişti.

Exasperat, poliţistul se duce, îşi face operaţie de schimbare de sex.

Se întoarce după câteva zile cu înfăţişarea complet schimbată.

- Bine, dom'le, chiar nu-nţelegi că produsele din magazinul nostru nu

sunt pentru

poliţişti?

- Extraordinar! Cum îţi dai, dom'le, seama că sunt poliţist?

- Acela nu este televizor, dom'le, este cuptor cu microunde...

Un poliţist îi face cadou şefului o vază. Intră la şef şi o lasă pe

birou, dar cu gura în jos.

Vine şeful, vede vaza, o examinează şi

constată:

- Ia uite la asta, îmi face cadou o vază defectă. Pe unde dracu să bag

florile, că e astupată. Şi după ce o ridică:

- Şi mai are şi fundul spart!

Un proaspăt poliţist, de-abia ieşit de pe băncile Academiei de

Poliţie, a fost însărcinat să ancheteze o spargere. S-a înapoiat la

secţie şi a raportat:

- Domnule căpitan, de la magazinul spart s-au furat două cartuşe de

Kent şi trei kilograme de morcovi.

- Şi ai vreun suspect?

- Nu, dar va trebui să caut un iepure care tuşeşte.