Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

03 martie 2012







Din umorul lui Woody Allen
 
-Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a inselat nevasta-mea...

 -Pina la noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de intuneric. Dupa asta m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina...
 
-Nevasta mea este cea mai neispravita bucatareasa. Noi ne spunem rugaciunea intotdeauna dupa cina...
 
-Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am intrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar a notat numarul masinii...
 
-Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat: Dar cine-i la telefon?
 
-I-am spus dentistului meu ca mi s-au  ingalbenit dintii. Sfatul lui a fost sa-i asortez cu o cravata maro...
 
-Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mina pe servieta - i s-a rupt minerul. Acum ma tem sa mai merg la WC...
 
-I-am spus psihiatrului meu ca sint trist, intrucit pe mine toata lumea ma detesta. Mi-a raspuns sa nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am intilnit inca cu toata lumea...
 
-Cind eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa in alta, dar eu i-am gasit de fiecare data...
 
-Eu si sotia mea  am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am intilnit unul pe altul...
 
-M-am dus la psihiatrul meu si i-am povestit:  - Doctore, in fiecare dimineata cind ma uit in oglinda ma apuca brusc o senzatie cumplita de voma. Ce crezi ca am?
Mi-a raspuns: - Nu stiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!
 
==================
 
 
De la lume adunate...
 
O calugarita tinerica se duce la doctor :
 - Doctore, nu pot scapa de sughit, ma chinuie de 5 zile !!!
 Doctorul o consulta rapid  si-i spune :
 - Esti  insarcinata  !!!!!!!!
 Calugarita se intoarce la manastire si comunica plangand verdictul.....
 A doua zi stareta se adreseaza doctorului :
 - De ce i-ati spus asta calugaritei noastre ?
 - Am vrut  sa o sperii si sa scape de sughit ...
 - Cel care s-a speriat a fost episcopul, s-a aruncat din clopotnita !!!
 
 La un cabinet stomatologic particular, o doamna din lumea buna:
 - Cum?  300 Ron pentru extractia unei masele? Doar pentru 5 minute de munca?
 - Daca doriti, o extrag intr-o ora !
 
Bolnavul:
 -Doctore, dupa operatia la amigdale ma doare rau de tot in spate, jos, spre mijloc...insuportabil  !!!!!
 -Eh, e normal, sa te doara putin - o vreme  ....   Ti-am scos un rinichi !!!!
 -Mie ??????,......  eu n-aveam probleme cu rinichii  !!!!!
 -Oh, stiu, dar aveam eu o obligatie....
 
O doamnã intrã n  farmacie şi îi cere farmacistului un flacon cu arsenic. Farmacistul, intrigat, întreabã:
 - Doamnã, la ce vã trebuie arsenicul?
 - Vreau  sã omor pe soţul meu!
 - Doamnã, nu pot sã vã dau arsenic pentru acest motiv,îmi pare rãu, spune farmacistul.
 Atunci doamna scotoceşte zgomotos  poşeta şi scoate o fotografie cu soţul ei care făcea dragoste cu soţia farmacistului.
 Acesta se uită la fotografie şi spune:
 - Ah, scuzaţi-mă, n-am ştiut că aveţi reţetă...
 
La consultatie medicul ii spune pacientului:
 -Nu-mi place deloc cum arati! Cred ca ai deja o grava afectiune pulmonara. Cate tigari mai fumezi?
 -10, cate mi-ati prescris ! Nici una mai mult ....
 -Si inainte cate fumai?
 -Inainte nu fumam deloc .........
 
O prostituata e consultata la ginecolog... Acesta o intreaba:
 - Domnisoara, aveti pierderi mari in timpul menstruatiilor?
 - Ei, as!... Cinci-sase  sute de euro!...
 
Se aude un ciocanit la usa. Scotianul isi trimite fiul sa vada cine e si ce vrea. Fiul revine si zice:
 - Tata, la usa e unul ce stringe donatii pentru noua piscina a orasului!
 Scotianul, fara sa se gandeasca prea mult, raspunde:
 - Da-i si tu o galeata de apa!...
 
- Doctore, soţul meu are grave tulburări psihice! Uneori, ore intregi ii povestesc ceva, apoi constat că el nu a auzit un cuvânt!
 - Aceasta nu e boala, doamna, e un dar de la Dumnezeu! ...
 
Pe o sosea din USA, in mijlocul desertului, trece un motociclist cu un motor super-duper,  cu 300 km/h... Cand ajunge in dreptul unui bar, dintr-un orasel mic, striga:
 - Cine mai are motocicleta ca a meaaaaaaaaaaaaa!
 Peste 1 ora, iar trece si striga:
 - Cine mai are motocicleta ca a meaaaaaaaaaaaaa!
 Dupa alta ora ...
 - Cine mai are motocileta ca a meaaaaaaaaaaa!
 Un tip din bar, enervat, iese afara si striga :
 - Eu!
 Ora urmatoare, iar trece tipul si striga:
- Si cum se opresteeeeeeeeeee?...
 
Un tip anunta la politie ca i-a disparut nevasta. Dupa trei zile suna la usa doi politisti.
 - Avem o veste proasta si doua bune pentru Dvs.
 - Incepeti cu aia rea.
 - V-am gasit sotia inecata in lac.
 - Vai de mine, vai de mine, biata mea sotioara!... Si la asa veste proasta, mai aveti si doua bune!?
 - Când am scos-o afara din apă atârnau pe ea doua kg de creveti si şase homari, numai buni de mâncat!
 - Si cealalta veste?
 - Mâine o scoatem din nou.
 
Profesoara ii pune pe elevi sa scrie o compunere despre o vizita la unchiul lor.
 Bula termina primul si prosfesoara il pune sa citeasca!
 Bula citeste compunerea:
 - "Unchiul meu nu era acasa!"