Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

10 februarie 2012

La Piatra Neamt in gondola. Inghesuiala mare, caldura. Cineva stranuta.
Politistul: - Cine a stranutat?
Liniste. - CINE A STRANUTAT? insista politistul grav... Lumea nu mai
respira. Politistul scoate pistolul si trage doua focuri pe geam:
- CINE A STRANUTAT? Toti tremurau, in sfarsit o babuta pe un scaun cu
voce gatuita:
- Eu am stranutat..
- Sanatate mamaie!
Apoi cu privirea spre ceilalti calatori speriati:

- Ni s'a ordonat sa fim politicosi!

O blonda catre prietena ei:
- Vai ce bine ca nu m-am nascut la Paris.
- De ce?
- Pai nu stiu o boaba franceza.

O blonda isi suna prietena:
- M-am saturat. De la patru imi astept prietenul..., si acum e deja
cinci fara un sfert.
- Dar la ce ora trebuia sa va intilniti?
- La trei.

Doi prieteni:
- Soacra-mea e un inger.
- Norocosule, a mea inca mai traieste.

Apel la 112:
- Alo, in manastirea noastra de maici s-a comis un viol.
- Si cine e victima?
- Postasul.

- Du-te si mai cumpara bere! zice Ion catre Maria.
- Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic!
- Hocus-pocus tu muiere, mars in fuga dupa bere!

‎- Merem la miting sa-l dam jos pe Basescu?

- Merem. Da' cate grade is afara?

- ...  -7.

- No, las', ca nu-i om rau...

Un barbat tinar pescuia intr-o zi linistit cind in undita se prinde
pestisorul de aur.

Se uita la pestisor , nu spune nimic si il lasa sa plece. Mirat
pestisorul se intoarce la pescar si ii spune :

-         Eu sunt pestisorul de aur !!!

-         Da vad , ….. si ce?

-         Pai, eu indeplinesc dorinte .

-         Bine , stiu!

-         Cum tu nu vrei nimic? Bani, case , masini, femei, faima? Nimic?Nimic?

-         Nu! Tot ce vezi in jur imi apartine , casa, domeniul,
masinile ….. bani am, femei, chiar nu vreau nimic!

-         Bine , dar eu sunt pestisorul de aur si trebuie sa-ti
indeplinesc o dorinta!

-         Bine, ai putea sa-mi spui ce o sa fiu in cealalta lume , dupa ce mor?

-         O, desigur… iti spun atit cit pot .. o sa fii arbitru de forbal.

Barbatul izbucni in ris si ride ….. pina ce pestisorul se enerva:

-         De ce rizi?

-         Pai eu nu am cum sa fiu arbitru de fotbal pentru ca nu stiu
nimic de acest sport: nu ma uit la meciuri, nu merg pe stadion… nimic
nimic, asa ca nu te cred.

Enervat pestisorul raspunde :

-Auzi stii ceva ? ar fi cazul sa inveti ca peste 2 saptamini ai meci!