Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

07 februarie 2012

Demonstraţiile violente din ultimele zile ne-au atras ironii acide din
partea Greciei, ţara unde o manifestaţie care se soldează cu mai puţin
de 100 de morţi este considerată o demonstraţie paşnică. Într-o
scrisoare deschisă către bucureşteni, ziaristul elen Marcos
Necastrates se întreabă retoric ce dracu e în capul nostru: „Păi aia e
violenţă la voi? Dar cine organizează protestele la voi, UNICEF-ul?"

Cotidianul atenian „Logos" merge mai departe şi îi acuză pe
protestatarii români de complicitate cu jandarmii, pentru că nu au
reuşit să distrugă mai nimic centrul capitalei: „Protestatarii români
n-au distrus mai nimic prin centrul Bucureştiului, de parcă erau nişte
hippioţi gay care nu aveau chef să-şi strice unghiile. Cu greu
jandarmii lor au ales câţiva protestatari mai drăguţi şi i-au băgat în
nişte dube, probabil ca să-i mai fardeze puţin, că arătau ca dracu. "

Şi televiziunea naţională din Grecia a difuzat luni un reportaj despre
evenimentele de la Bucureşti, însă l-a difuzat în matinalul de la ora
10, în locul desenelor animate. Din reportaj reiese că manifestanţii
români au venit la proteste cum te duci la o nuntă, doar că ceva mai
paşnic: „În Grecia ies în stradă minim zece mii şi se întorc acasă
maxim 8500, asta dacă au noroc! La români abia s-au strâns vreo 1500,
ca să ce? Doar ca să scrie PACE cu rujul pe trotuar? Pentru 30 de
răniţi şi patru băncuţe rupte erau suficienţi o grecoaică divor ț ată
şi vreo trei copii de şcoală."

********************************************************************************************************************
Tatăl către fiu:    …..  Felicitări cu ocazia majoratului. De azi
înainte poţi face tot ce vrei … până la căsătorie.
*********************************************************************************************************************************************************************

-    Nu va suparati... Puteti sta putin mai la dreapta, sa-l vad si eu
mai bine pe Basescu? ...
- Sigur. Nu vreti sa va dau binoclul meu? ...
- Nu, multumesc, am luneta la pusca! ..............................
Intrebare: Daca Boc boceste, Basescu ce face? ..........................
I: Ce spui daca-l vezi pe Basescu ingropat pana la gat in ciment?
R: Mai trebuie ciment! .................................
La al 200-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de
povara puterii, se adreseaza participantilor:
- Drragii mei, eu..eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in
locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presidintie prietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!
..........................................

-    Basescu si Boc intr-o barca in largul marii infuriate.
Un val puternic rastoarna barca. Intrebare:
- Cine scapa? Raspuns:
- Romania!
.....................
.............
Boc către Băsescu.
-Şefu, dacă nu câştigăm alegerile anul viitor ce facem ?
-PUŞCĂRIE !!!

..........
O baba surda se urca in tramvai ,la un moment dat vine controlorul
-biletul la control va rog!
-ce zici maica?
-biletul la control !
baba se intoarce catre o tanara si intreaba:
-ce zice fa maica ?
-zice biletul la control pentru ca dansul e controlor.
baba se intoarce suparata catre controlor si zice
-si eu sunt contra lor maica dar ce dracu sa le faci!

Fetele se machiaza , se dau cu creme , parfumuri scumpe, isi aseaza
parul in cel mai mic detaliu...
Baietii se uita la ele si zic : Misto cur !

Bula tradu in engleza "Pisica a cazut in apa si s-a inecat."
Bula:- E foarte simplu doamna profesoara.
"The cat catapultum in water glu glu glu and no more miau miau.!

O vaca si un taur stateau in tarcuri diferite. de cate ori avea vaca
chef de o partida il stiga pe taur:Zambileee!
Taurul sarea gardul si o satisfacea pe vaca. dupa trei zile la fel striga vaca:
Zambilee! la care taurul : Zi-mi Zam ca bilele mi-au ramas in gard.


Un cioban intră în dormitor, cu o capră în braţe şi o vede pe soţia
lui întinsă în pat citind o carte. Omul spune:
- Uite dragă asta este vaca cu care fac sex când tu ai migrene.
Soţia răspunde:
- Dacă n-ai fi aşa de prost poate ai realiza că aceasta este o capră.
La care omul nostru zâmbeşte:
- Dacă n-ai fi aşa de proastă ai realiza că vorbeam cu capra!


Ora de biologie.
Profesoara spune:
- Copii! Ştiti că stamina şi pistilul la flori sunt organe de reproducere?
Bula (din rândul din spate):
- Sa-mi bag piciorul. si eu le miroseam!

Un mesaj pentru blondele care spun ca barbatii sunt toti la fel !
'Cine te'a pus sa ii incerci pe toti...?'