Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

07 februarie 2012

Anonime

Octogenarul catre iubita lui
Simteam ca am ceva pierdut
În sarutarile suvoi:
Mai da-mi, iubito, un sarut,
Sa-mi iau... proteza înapoi

Recompensa
Pierdut în tren, acum o saptamâna
Pe soacra-mea, de talie imensa,
Cu ceas de aur Schaffhausen la mâna.
Acel ce-aduce ceasul... recompensa.

Însuratoarea la 80 de ani cu o tânara de 20
- Domnu' doctor, ma însor,
Nu mai pot de foc si dor.
- Eu va spun ceva vital:
Sexul poate fi mortal.
Mosul zise cu candoare:
- Bine, daca moare, moare!...

In atentia mirelui!
Devine o comoara-n casa
Mireasa ta, când te însori,
Dar orice piatra pretioasa
Atrage si... raufacatori.

Rochia de mireasa
E o proba de iubire
Si-o pastrez ca amintire,
Ca-mi va fi folositoare
Si la nunta urmatoare.

Sotul gelos
Stapânind bucataria
Numai soata si robotul,
Îl incita gelozia:
- Dac-o pupa, idiotul?

Secretul casniciei ideale
Cea mai buna casnicie
Tre' sa fie balansata:
El, s-asculte de sotie,
Ea, sa fie ascultata!

Explicatia data sotului
Sa vezi draga ce rusine,
Intru-n apa la scaldat
Si-am simtit ceva în mine
Cum se misca... regulat!

Sotia fotbalistului
Nevasta lui, prevazatoare,
Nu duce-o viata plicticoasa.
Când joaca el în deplasare,
Ea are "meciuri" grele-acasa!

Tânara casatorita
Barbatul meu e-un om model,
Sunt trup si suflet pentru el,
De toti ceilalti de azi ma rup,
Iar pentru ei voi fi doar trup!

Scrisoarea sotiei
Singuratatea ma apasa
Si dragostea ma copleseste,
Caci fara tine-i vid în casa!"
(Da-n vid, ce bine se pluteste... =

Motiv de divort
Douazeci de ani am stat
Cu sotia împreuna,
De curând am divortat...
Vreau sa mor de moarte buna.

Intre soti
- Blana cum îmi vine?
Zise ea cocheta.
El raspunse:
- Bine, Vulpea e completa!

Intrevedere
- Mama, te anunt ca eu
M-am casatorit si... gata!
- Cum o cheama, dragul meu?
- Alexandru, ca pe tata!

Fidelitate conjugala
Pe sot îl "poarta" în poseta
Sa nu-l confunde, spune drept,
De-o fi vreodata neatenta
Cu cel pe care-l poarta-n piept!

Lamentarea femeilor din blocurile cu risc seismic

Soarta e cu noi haina,
Fug de sex, acum, barbatii,
Ca e blocul cu bulina...
Nu rezista la vibratii!

Criza familiala

Dupa o lunga analiza,
Barbatul, calculat în toate,
Nevestei introduse viza,
C-avea iesiri necontrolate.

--
Sa nu faci nimic, e tare greu. Nu stii cand ai terminat.