Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:



Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:


Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

30 ianuarie 2012

...ultimul e pentru premianti

I: CUM E CIOBANUL CARUIA LUPUL I-A MANCAT O OAIE ????

R: OAIERLESS !!!!

Leana s-a culcat în pat şi şi-a desfăcut picioarele:

- Ioane, înţelegi ce vreau?

- Da, Leano, înţeleg, vrei să ocupi tu tot patul.

Stomatologul se adresează către pacient:

- Vaaaaai, dle, cred că am greşit şi v-am scos dintele ăla sănătos.

Asta e, va trebui să îl scoatem şi pe ăla bolnav acum.

Pacientul:

- N-are nimic, dle stomatolog, bine că nu sunteţi oftalmolog!

- Am auzit că ai intrat într-o formaţie de manele...

- Da, nu mi-au ţinut frânele...

Doctorul catre pacient;

- Fumezi?

- Nu.

- Consumi alcool?

- Nu.

- Si nu trebuie sa-mi ranjesti ca un cretin. Oricum gasesc ceva!

Dupa ce a nascut nevasta-mea, am intrebat-o pe doctorita:

- Si acum, peste cat timp credeti ca vom putea face sex?

- In 20 de minute ies din garda; Asteptati-ma in parcare ...